Nogen der har prøvet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2012

lau85

Hej

Har i dag været til 3 scanning, hvor jeg ville være i uge 7+

Scanningen skulle vise om der var ét eller to små foster, men desværre viste det svagt hjerteblink og at fostret ikke var vokset så meget siden scanningen sidste tirsdag   

Derfor skal jeg til tjek på Skejby Sygehuset i morgen, hvor vi skal finde ud af, hvad der skal ske..

Støtter mig til et spinkel håbe, men....

Er der andre, som har opleveret det samme som mig?? Og i tilfælde hvad ende det med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Tullepoder

at håbet ikke er ude endnu! Hvad er deres konklution på de scanninger du har været til??

Anmeld

27. november 2012

lau85

Tullepoder skriver:

at håbet ikke er ude endnu! Hvad er deres konklution på de scanninger du har været til??

1 scanning for 2 uger siden: var ikke længere henne end 5+, men alt så fint ud

2 scanning for 1 uge siden: svag hjerteblink, men hun var usikker på om der var en eller enægget tvillinger. Efter mål ville jeg være 6+ 

Efter min egne beregninger skulle jeg i den her uge være 8+, men scanningen i dag viste kun 6+  Ligesom sidste uge.... 

Anmeld

27. november 2012

Maja88

ser er eb grund til de fastsætter terminen ved nakkefolden.. før efter 11+ mener jeg kan man ikke stole 100% på målene.. men selvfølgelig skal den vokse

Anmeld

28. november 2012

La´chrissen

lau85 skriver:

Hej

Har i dag været til 3 scanning, hvor jeg ville være i uge 7+

Scanningen skulle vise om der var ét eller to små foster, men desværre viste det svagt hjerteblink og at fostret ikke var vokset så meget siden scanningen sidste tirsdag   

Derfor skal jeg til tjek på Skejby Sygehuset i morgen, hvor vi skal finde ud af, hvad der skal ske..

Støtter mig til et spinkel håbe, men....

Er der andre, som har opleveret det samme som mig?? Og i tilfælde hvad ende det med??

Håber på det bedste søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.