Privat scanning, hvad med oplysninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

Hej, jeg vil lige høre hvordan det forgår med scanning på privat klinikker, kommer ens oplysning automatisk over, eller skal man selv sørge for noget ?

Hvor mange scanninger havde du som du selv betalte for, og hvilken var den bedste?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej, jeg vil lige høre hvordan det forgår med scanning på privat klinikker, kommer ens oplysning automatisk over, eller skal man selv sørge for noget ?

Hvor mange scanninger havde du som du selv betalte for, og hvilken var den bedste?

Tak

Du skal ikke have noget med til en privat klinik. De spørger bare om dit navn og din fødselsdag og selvfølgelig termin (hvis man er så langt) ..

Jeg har betalt for en kønsscanning og 2 drop in scanninger

Kan helt klart anbefale scanningsjordemoderen, klinikken i hvidovre eller lille københavner..

Anmeld

27. november 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Tak

Der bliver ikke overført oplysninger, de private og de offentlige klinikker har ikke noget med hinanden at gøre og bruger som sådan ikke hinandens oplysninger til noget.
I denne graviditet har jeg været til 1 scanning på privat klinik og den alm nakkefoldsscanning (er i 16. uge). Den private var udelukkende pga en MA i december. I de to foregående graviditeter har jeg kun været til nakkefold og misdannelsesscanning. Synes nakkefoldsscanningerne har været de bedste, Tryghedsscnningen var udelukkende for at få bekræftet om der var liv og jeg var kun i 9. uge så man kunne ikke se så meget.

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Der bliver ikke overført oplysninger, de private og de offentlige klinikker har ikke noget med hinanden at gøre og bruger som sådan ikke hinandens oplysninger til noget.
I denne graviditet har jeg været til 1 scanning på privat klinik og den alm nakkefoldsscanning (er i 16. uge). Den private var udelukkende pga en MA i december. I de to foregående graviditeter har jeg kun været til nakkefold og misdannelsesscanning. Synes nakkefoldsscanningerne har været de bedste, Tryghedsscnningen var udelukkende for at få bekræftet om der var liv og jeg var kun i 9. uge så man kunne ikke se så meget.

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.