Sex efter kejsersnit gør NAs!! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.856 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Ønskebarnet12

Jeg fik en akut krjsersnit for 5 uger siden, jeg var 10 cm åben og gik og havde 3 timer smerter i underlivet hvor det viste sig at min søn lå forkert så blev der fortaget en akut kejsersnit, min søn sover ikke særlig meget, han ligger hele tiden op af en, så igår fik vi endelig chancen for at have sex, men hold kæft det gjorde ondt! Det føltes som på ny, at jeg var jomfru, det svier og gør pisse ondt.. Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

B&J

jeg tror bare i skal vente lidt nogle er tidligere klar ind andre og det lyder til du ikke var særlig våd der nede siden det følels på den måde også evt prøv glidecrem... og vent det skal nok komme igen

Anmeld

27. november 2012

celkt

ja det er normalt. Du vil højst sandsynligt være overfølsom, øm, længe om at blive varmet op og det bedste råd er masser og masser af smørelse, glidecreme eller lidt madolie, det er ligemeget.

De første par gange er næppe noget at råbe hurra for, indtil din krop vænner sig til det igen, men I har supergodt af det nærvær det giver, så se bare at komme op på hesten igen.... høhø

Anmeld

27. november 2012

Ønskebarnet12

B&J skriver:

jeg tror bare i skal vente lidt nogle er tidligere klar ind andre og det lyder til du ikke var særlig våd der nede siden det følels på den måde også evt prøv glidecrem... og vent det skal nok komme igen

Jeg er bare bange for at blive stram, for husker da jeg skulle have sex med manden d tog 11 mdr før vi havde sex.. Er bange for det samme sker

Anmeld

27. november 2012

Ønskebarnet12

celkt skriver:

ja det er normalt. Du vil højst sandsynligt være overfølsom, øm, længe om at blive varmet op og det bedste råd er masser og masser af smørelse, glidecreme eller lidt madolie, det er ligemeget.

De første par gange er næppe noget at råbe hurra for, indtil din krop vænner sig til det igen, men I har supergodt af det nærvær det giver, så se bare at komme op på hesten igen.... høhø

Vi prøvede igår hvor vi blev afbrudt af sønnen små 3-4 gange og han kom ikke helt op for der gjorde meget ondt, desværre havde vi ikke glidecreme men vi brugte mandel olie.. Og det hjalp bestemt ikk

Anmeld

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg fik en akut krjsersnit for 5 uger siden, jeg var 10 cm åben og gik og havde 3 timer smerter i underlivet hvor det viste sig at min søn lå forkert så blev der fortaget en akut kejsersnit, min søn sover ikke særlig meget, han ligger hele tiden op af en, så igår fik vi endelig chancen for at have sex, men hold kæft det gjorde ondt! Det føltes som på ny, at jeg var jomfru, det svier og gør pisse ondt.. Er det normalt? 

Ammer du dit barn? For jeg tror mere det har noget med amning at gøre, end med kejsersnittet. Når du ammer udtører dine slimhinder (det gælder alle kroppens slimhinder) og derfor oplever mange at blive tørre i skeden. Derfor kan det være ubehageligt at dyrke sex. Vores sexliv blev først rigtigt sig selv, da min søn fik mere og mere fast føde og jeg ammede mindre.

Anmeld

27. november 2012

B&J

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er bare bange for at blive stram, for husker da jeg skulle have sex med manden d tog 11 mdr før vi havde sex.. Er bange for det samme sker

hvis du bliver godt varmet op og i bruger glidecrem bliver du aldrig for stram....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.