Stadig virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2012

SaNiNa

Øv vi kan bare ikke slippe af med den dumme virus.

Naia´s eksem breder sig hele tiden og hun ser herrens ud. Vi har fået noget nyt at smøre med og alligevel breder det sig.

Vores læge mener det er virusen som stadig sidder i hende og nok også derfor hun sover så meget.

Hun vågner ca kl 7 om morgnen sover igen fra 12-15 ofte en lille lur fra 16-16.30-17.00 og så bliver hun puttet kl 18.30-19.00

de timer hun er vågen er som meget pylret indimellem men hun kan også være super frisk og meget fræk.

Det bekymre mig bare så meget at hun sover så meget og især hendes eksem som bare ikke bliver pænere

Hvor er man dog bekymret som mor...

(og så fald hun ned at trappen ved vores dp´er da jeg afleverede hende, så hun fik et kæmpe øje )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Øv vi kan bare ikke slippe af med den dumme virus.

Naia´s eksem breder sig hele tiden og hun ser herrens ud. Vi har fået noget nyt at smøre med og alligevel breder det sig.

Vores læge mener det er virusen som stadig sidder i hende og nok også derfor hun sover så meget.

Hun vågner ca kl 7 om morgnen sover igen fra 12-15 ofte en lille lur fra 16-16.30-17.00 og så bliver hun puttet kl 18.30-19.00

de timer hun er vågen er som meget pylret indimellem men hun kan også være super frisk og meget fræk.

Det bekymre mig bare så meget at hun sover så meget og især hendes eksem som bare ikke bliver pænere

Hvor er man dog bekymret som mor...

(og så fald hun ned at trappen ved vores dp´er da jeg afleverede hende, så hun fik et kæmpe øje )

Øv for den.. Hvad er det for noget ekseme? Stakkels mus. Syntes da ikke det lyder af voldsom overdrevet søvn.

Anmeld

28. november 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Øv for den.. Hvad er det for noget ekseme? Stakkels mus. Syntes da ikke det lyder af voldsom overdrevet søvn.

Eksemen opstod sidst hun hvade meget høj feber så de siger den er virus relateret.

Det er meget søvn for Naia før sov kun fra 19.00 til 05.30 1-1½ time til middag uden at pyldre...

Har så idag fået en pige hjem med 38,6 i feber og den er nu steget til 39,2 i feber...

Vi har kontaktet børne afdelingen (efter aftale) hvis den bliver 0,3 grader højere skal vi komme med det samme.

Hun sover som en sten men vågner hver 20 min og græder

Mit lille pus og en mor som er meget meget træt af feber ramt datter

Anmeld

28. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Eksemen opstod sidst hun hvade meget høj feber så de siger den er virus relateret.

Det er meget søvn for Naia før sov kun fra 19.00 til 05.30 1-1½ time til middag uden at pyldre...

Har så idag fået en pige hjem med 38,6 i feber og den er nu steget til 39,2 i feber...

Vi har kontaktet børne afdelingen (efter aftale) hvis den bliver 0,3 grader højere skal vi komme med det samme.

Hun sover som en sten men vågner hver 20 min og græder

Mit lille pus og en mor som er meget meget træt af feber ramt datter

Puha det var da godt nok ikke rart.. Så kan jeg selvfølgelig godt se det er meget søvn. Ku jo kun lige sammenligne med Laura.Håber da godt nok for jer alle at hun snart er frisk igen

Anmeld

28. november 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Puha det var da godt nok ikke rart.. Så kan jeg selvfølgelig godt se det er meget søvn. Ku jo kun lige sammenligne med Laura.Håber da godt nok for jer alle at hun snart er frisk igen

Tak...

vi er også ved at være godt frustreret af alt den sygdom hun hele tiden bliver ved med at have...

Anmeld

28. november 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Tak...

vi er også ved at være godt frustreret af alt den sygdom hun hele tiden bliver ved med at have...

Det kan jeg dælme godt forstå

Anmeld

29. november 2012

RiUL

Her har Oliver været syg i 4 uger nu.. Først en uge med influenza med voldsom hoste, så 14 dage med diarre, og nu influenza med snot i en uge..

Anmeld

29. november 2012

SaNiNa

Vi røg på børne afdelingen med hende i går aften kl 22.30 hvad hvade fået 40.5 i feber.

Hun har mellemøresbetændelse og en svampe infektion i eksemen.

Vi fik heldigvis lov at komme hjem og sove og hun har sovet hele natten men har været vågen hver 20min sat sig op og jeg har kunne give hende sutten og lægge hende ind til mig igen.

hun har sovet 2 timer fra kl 8 til 11 og blev lagt til at sove til middag kl 12 uden problemer så frisk er hun ihverfaldi ik endnu.

Men hun kan da grine lidt hvis man driller hende, væske og mad er hun ikke så vild med, men hende kirtler var også lidt hævede.

Anmeld

29. november 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Her har Oliver været syg i 4 uger nu.. Først en uge med influenza med voldsom hoste, så 14 dage med diarre, og nu influenza med snot i en uge..

ØV hvor træls, det er bare så hårdt at se dem være dårlige.

Naia har skrantet d. 23 oktober så vi skal have nogle flere ungersøgelse når hun er frisk igen, for hun får altid rigtig rigtig høj feber når hun har feber og så meget som hun har været dårlig den sidste månede vil de gerne lige have hende tjekket.

Rigtig god bedring med Oliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.