Andre med "hysteriske" børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2012

sabrina89

Puha Freja trækker godt nok tænder ud for tiden!

Hun skriger næsten alle sine vågne timer (der skal ingen ting til, bare at legetøjet driller lidt) eller hvis hun ikke må få noget. Hun kan ligge sig ned på gulvet og skrige og intet hjælper på hende (hun er hysterisk og ikke ked af det) Hun er så længe om at falde i søvn til nat og hun har altid bare lagt sig. Håber viskelig at dette er en kort face

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Ka+Ma=Be

Det lyder meget som 64 ugers springet din lille pige har gang i. Hvor længe har det stået på?

Vi er umiddelbart kommet let over springet ( .), men Benjamin er også en anelse hysterisk for tiden. Hvis han ikke får sin vilje, kan han finde på at kaste sig på gulvet og skrige/klynke.

Min venindes søn har også lige været igennem det. Han ville helt klart have sin vilje og gøre tingene selv på hans måde, ellers blev han hysterisk. Og i en uges tid til 1½ kunne de slet ikke putte ham. Men det er vist over nu

Er sikker på det snart er overstået! 

Anmeld

27. november 2012

SaNiNa

Nej I er ikke alene.

Naia er så stædig og hidsig og streng..

vi skal virkelig holde øje med begge to så vi ikke tager fat i storebror hvis det nu er Naia som er den som driller eller gør noget hun ikke må.

Hvis hun ikke lige får sin vilje så sætter hun sig bare til at skrige og hun holder fast hvis hun har hugget noget...

Men ellers synes jeg hun er i godt humør

Anmeld

27. november 2012

sabrina89

Ka+Ma=Be skriver:

Det lyder meget som 64 ugers springet din lille pige har gang i. Hvor længe har det stået på?

Vi er umiddelbart kommet let over springet ( .), men Benjamin er også en anelse hysterisk for tiden. Hvis han ikke får sin vilje, kan han finde på at kaste sig på gulvet og skrige/klynke.

Min venindes søn har også lige været igennem det. Han ville helt klart have sin vilje og gøre tingene selv på hans måde, ellers blev han hysterisk. Og i en uges tid til 1½ kunne de slet ikke putte ham. Men det er vist over nu

Er sikker på det snart er overstået! 

Det har stået på i en uges tid. Tænker også selv at det nok er et spring. Og hun så  tager revance for de andre for dem har vi gået letter elegant hen over

Anmeld

27. november 2012

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Det har stået på i en uges tid. Tænker også selv at det nok er et spring. Og hun så  tager revance for de andre for dem har vi gået letter elegant hen over

Ja det er nok det Benjamin har haft "sin tur" ved 5 og 19 ugers springet! Så jeg håber det var det for os 

Anmeld

27. november 2012

HeidiØ

oooork sådan er det osse herhjemme.. han sover tilmed elendigt og er lang tid om at falde i søvn - det har virkelig stået på længe synes jeg. Ca 3 uger! Man blir simpelthen så træt! 

William har reageret voldsomt på næsten alle tigerspring, så regner med det er det.. sys bare godt nok den her er slem.

Rart at læse man ikke er ene i båden

Anmeld

30. november 2012

twinny

Åhh vi har det også herhjemme... Gud hvor er de hidsig. Hvis det ikke lige gør efter deres hovede. ligger sig ned på gulvet græder og skriger  Og jeg har det meget med at give efter.  Jeg er en rigtig vatnisse.  

Men heldigvis er deres søvn blevet meget bedre. (jeg mangler vidst nok lige en dansesmiley)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.