SØGER: Insekt/fluenet med blomster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
632 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2012

M&N

Søger et sort insekt/fluenet til barnevognen til den lille prinsesse med blomster, kom frisk hvis du har et liggende du gerne vil sælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

M&N

:) Op

Anmeld

10. december 2012

M&N

Anmeld

10. december 2012

0siv0

Søger et sort insekt/fluenet til barnevognen til den lille prinsesse med blomster, kom frisk hvis du har et liggende du gerne vil sælge

Jeg har et fra Gaia & Ko med lyserøde filtblomster - købt brugt sammen med barnevogn, men da vi skal have en dreng er det ikke lige sagen med lyserøde blomster

Hvis du går ind på min profil under debatindlæg, så kan du finde mit indlæg med insektnettet, der er billede

Anmeld

10. december 2012

M&N

0siv0 skriver:

Jeg har et fra Gaia & Ko med lyserøde filtblomster - købt brugt sammen med barnevogn, men da vi skal have en dreng er det ikke lige sagen med lyserøde blomster

Hvis du går ind på min profil under debatindlæg, så kan du finde mit indlæg med insektnettet, der er billede

Hejsa.. Havde helt glemt annoncen !

Jeg har fundet en som special laver, så har fundet en som vil hækle små stjerner for mig i stedet og det kunne jeg ikke stå for .. Så har fundet et.

Men ellers tak, håber du kan få det solgt eller byttet, ikke sjovt når man venter et andet køn.

Jo, kunne måske være int, hvis du var interesseret i at bytte med et betræk fra sebra til drenge med de små elefanter på .. Bare betrækket som nok har en værdi af 150-200 kr Fik det også med da vi købte vores seng og vi venter en pige

Anmeld

12. december 2012

0siv0

BabyWish2012 <3 skriver:

Hejsa.. Havde helt glemt annoncen !

Jeg har fundet en som special laver, så har fundet en som vil hækle små stjerner for mig i stedet og det kunne jeg ikke stå for .. Så har fundet et.

Men ellers tak, håber du kan få det solgt eller byttet, ikke sjovt når man venter et andet køn.

Jo, kunne måske være int, hvis du var interesseret i at bytte med et betræk fra sebra til drenge med de små elefanter på .. Bare betrækket som nok har en værdi af 150-200 kr Fik det også med da vi købte vores seng og vi venter en pige

Det kunne jeg da sagtens være interesseret i - for ellers kommer det bare til at ligge og kigge, og det er også lidt ærgeligt

Anmeld

12. december 2012

M&N

0siv0 skriver:

Det kunne jeg da sagtens være interesseret i - for ellers kommer det bare til at ligge og kigge, og det er også lidt ærgeligt

Øv, at du svarer for sent Vi har allerede en interesseret køber i betrækket, som kommer og afhenter imorgen ... Det havde ellers været en super aftale !

Anmeld

19. december 2012

M&N

Anmeld

19. december 2012

M&N

Har fundet et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.