Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg skulle ind og have en medicinsk abort Idag , men de kunne ikke finde en graviditet i min livmodere så nu skal jeg have taget blodprøver og derind igen mandag. Det er bare mega hårt når jeg havde regnet med det skulle overstå Idag også jeg skal gå og vente en uge mere. det ar været en svær beslutning så ville bare have det overstået nu men nej det skulle jeg ikke ander der ved en scanning ikke kunne se en graviditet når man er 4+5???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

baby012

Det er vel kun godt hviS naturen selv har taget dig af det nu du ikke ønsker barnet ? 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Det er vel kun godt hviS naturen selv har taget dig af det nu du ikke ønsker barnet ? 

Øhh ved ikke lige om det er naturen der klare det hvis det er en graviditet uden for livmoderen

Anmeld

26. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Øhh ved ikke lige om det er naturen der klare det hvis det er en graviditet uden for livmoderen

Øhh, altså selve valget om abort og rent faktisk udføre den nå da være nemmere når der reelt ikke er noget valg?.. 

Anmeld

26. november 2012

Laulund87

Det kan jeg godt forstå du er træt af! Nu er beslutningen taget og så vil man gerne bare have det overstået, men nu står du i uvished og skal vente en evighed, (føles det som) så jeg forstår dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.