Huset ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Anonym trådstarter

Vi er gået fra hinanden ..

Vi står nu med huset som står ubeboeligt da vi renovere det hele indvendigt ..

Jeg har på ingen måde råd til at bo i det alene, da jeg r under uddannelse..
Banken r ved at regne på om min eks har ..

Min eks vil helt vild gerne have huset da vi jo har renoveret det hele og lavet det efter vores smag..
Og så vil han gerne kunne give vores søn et godt og trygt sted at være.. MEN jeg r af den mening at det skal sælges da det os har en KÆMPE betydning for mig og jeg os rigtig gerne vil bo der..
Samtidligt føler jeg mig "udnyttet" til at han kun få det og derefter slå op med mig 2 1/2 månede efter Købet..

Men hvis min eks får det godkendt kan han få lov at købe min halv del eller skal vi sælge det og evt kom ud med et tab på 200.000 ?

Og så r der ingen af os der får det !

GODE RÅD tages imod ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Vi er gået fra hinanden ..

Vi står nu med huset som står ubeboeligt da vi renovere det hele indvendigt ..

Jeg har på ingen måde råd til at bo i det alene, da jeg r under uddannelse..
Banken r ved at regne på om min eks har ..

Min eks vil helt vild gerne have huset da vi jo har renoveret det hele og lavet det efter vores smag..
Og så vil han gerne kunne give vores søn et godt og trygt sted at være.. MEN jeg r af den mening at det skal sælges da det os har en KÆMPE betydning for mig og jeg os rigtig gerne vil bo der..
Samtidligt føler jeg mig "udnyttet" til at han kun få det og derefter slå op med mig 2 1/2 månede efter Købet..

Men hvis min eks får det godkendt kan han få lov at købe min halv del eller skal vi sælge det og evt kom ud med et tab på 200.000 ?

Og så r der ingen af os der får det !

GODE RÅD tages imod ..

øv øv og 

Jeg ville ikk mene du ku tillade dig at bestemme hvorvidt din kæreste må bo der. Så længe du bare får din halvdel. Jeg kan sagtens forstå du ville syntes det var unfair, men kan også godt forstå hvis din kæreste gerne vil beholde det når i har brugt kræfter på det. 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

øv øv og 

Jeg ville ikk mene du ku tillade dig at bestemme hvorvidt din kæreste må bo der. Så længe du bare får din halvdel. Jeg kan sagtens forstå du ville syntes det var unfair, men kan også godt forstå hvis din kæreste gerne vil beholde det når i har brugt kræfter på det. 

Så du vil mene at han bare skal have lov til at betale mig ud og så må jeg bare bide i det sure æble og se på han får vores hjem?

Anmeld

26. november 2012

hesøth

Anonym skriver:

Så du vil mene at han bare skal have lov til at betale mig ud og så må jeg bare bide i det sure æble og se på han får vores hjem?

Ja der er ikke andet for. Du kan jo nægte at sælge din del til ham . så bliver huset sat til salg. MEN derefter kan du jo ikke nægte ham at købe det igen....

Anmeld

26. november 2012

Lise

Du kan under ingen omstændigheder bo i huset... men så må din eks heller ikke? Det er da en smule egoistisk

Jeg ville helt sikkert lade ham købe mig ud. Så ved du også at din halvdel faktisk bliver hurtigt solgt. Ellers aner i jo ikke hvornår det bliver solgt og til hvilken pris.

Anmeld

26. november 2012

Benjamins'mor

Jeg ville lade ham købe dig ud af huset.
Du kan jo ikke bestemme om han bliver boende, hvis du ikke har råd.
Og vil du hellere have en gæld på 100.000 end at få penge?

Anmeld

26. november 2012

baby012

Synes i skal få det færdigt, få det vurderet så han ikke bare skal betale halvdelen af det det blev købt for, men halvdelen af det det er værd EFTER renoveringen .. 

hvis han stadig kan/vil købe dig ud, så dynes jeg bare du skal lade ham gøre det, så får du jo din andel og mere til  

Anmeld

26. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

det kan du vel godt sige. Mener bare ikk du ka forlange at han ikk må blive boende. Det mener jeg ikk du har ret til men derfor er det da ikk fair over for dig. Men ville du ikk også godt ha boet der hvis nu det havde været omvendt hvis huset betyder så meget for dig?

vi ka jo bare ikk helt bestemme på andres vegne hvor folk ska bo var mere det der var min pointe

Anmeld

26. november 2012

mth1987

Lahn11 skriver:

Synes i skal få det færdigt, få det vurderet så han ikke bare skal betale halvdelen af det det blev købt for, men halvdelen af det det er værd EFTER renoveringen .. 

hvis han stadig kan/vil købe dig ud, så dynes jeg bare du skal lade ham gøre det, så får du jo din andel og mere til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.