Der er tilbud på en efterfødselssamtale på MyFirstDeal NU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2012

MyFirstDeal

Har I set, at der lige nu er et super tilbud hos MyFirstDeal på en efterfødselssamtale hos "God Graviditet" til kun 225 kr.?

Læs mere om tilbuddet her: http://myfirstdeal.dk/deals/deal-86

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Camillos

MyFirstDeal skriver:

Har I set, at der lige nu er et super tilbud hos MyFirstDeal på en efterfødselssamtale hos "God Graviditet" til kun 225 kr.?

Læs mere om tilbuddet her: http://myfirstdeal.dk/deals/deal-86

er det ikke normalt at man får en efterfødsels samtale da?

Anmeld

27. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

I næstved får man tilbudt en efterfødselssamtale med den jordemoder man har født med, det tilmed gratis 

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

skovrup skriver:

I næstved får man tilbudt en efterfødselssamtale med den jordemoder man har født med, det tilmed gratis 

Ja det gjorde jeg også her i Thised

Anmeld

27. november 2012

Lotus86

Hvor mærkeligt at tilbyde sådan noget. Jeg fødte på Herlev, og der fik man også, gratis vel og mærke, tilbudt en efterfødselssamtale med den jordemoder man havde haft.

Anmeld

27. november 2012

hesøth

Lotus86 skriver:

Hvor mærkeligt at tilbyde sådan noget. Jeg fødte på Herlev, og der fik man også, gratis vel og mærke, tilbudt en efterfødselssamtale med den jordemoder man havde haft.

Ja det giver da ikke mening at få en samtale med andre en netop den jordemor, der var med til fødslen.....mystisl

Anmeld

27. november 2012

Ciss

hesøth skriver:

Ja det giver da ikke mening at få en samtale med andre en netop den jordemor, der var med til fødslen.....mystisl

Da jeg fik nr to, kunne jeg af praktiske grunde (sygemelding) ikke få samtalen med den jordmor, jeg havde haft ved fødslen, og den samtale blev for mig rimeligt værdiløs. Den jordmor, som så kun var der på samtalen, kunne kun se på, hvad den anden havde skrevet i papirene. Jeg kunne ikke få uddybende forklaringer på noget eller rigtigt snakke om forløbet, og det føltes meget mærkelig at skulle snakke om noget så intimt med en totalt udenforstående person. Ikke en god oplevelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.