Hvilken køkkenmaskine skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Troldemommi

Malli skriver:

Hvor mange watt er den på, og hvor stor er skåle. Ved du det?

Jeg er i tvivl om meget det med watt har at sige?

Jeg aner ikke hvor mange watt den jeg har har det står ikke på den og instruktionsbogen er væk  men umiddelbart vil jeg tro at jo flere watt jo mere robust og holdbar må den vel være, de er der vel ikke for sjov skyld

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Malli

Monica P skriver:

Jeg aner ikke hvor mange watt den jeg har har det står ikke på den og instruktionsbogen er væk  men umiddelbart vil jeg tro at jo flere watt jo mere robust og holdbar må den vel være, de er der vel ikke for sjov skyld

Monica

nej det har du ret i, har bare læst så meget forskelligt...
Nogen skriver at watt er ligemeget så længe det indvendig er bygget i noget solidt materiale, og andre siger at det er watt der tæller, og så kan mærket i og for sig være ligegylsdigt.

F.eks har OBH nordica lige lavet en model med 1200 watt, men i en test af køkkenmaskine, får den dumpe karakter, og der står blandt andet at den er elendig til at røre en dej sammen, og man bagefter alligevel selv skal ælte, fordi den ikke får rørt tingene ordentligt sammen... Så den maskine blev hurtigt slettet fra listen, selvom den havde mange watt...

Anmeld

26. november 2012

signe.

Malli skriver:

Nogen skriver at watt er ligemeget så længe det indvendig er bygget i noget solidt materiale, og andre siger at det er watt der tæller, og så kan mærket i og for sig være ligegylsdigt.

F.eks har OBH nordica lige lavet en model med 1200 watt, men i en test af køkkenmaskine, får den dumpe karakter, og der står blandt andet at den er elendig til at røre en dej sammen, og man bagefter alligevel selv skal ælte, fordi den ikke får rørt tingene ordentligt sammen... Så den maskine blev hurtigt slettet fra listen, selvom den havde mange watt...

Min mor har en kitchenAid og hun bruger den til ALT den er dog lidt pebret....

Anmeld

26. november 2012

helle85

Malli skriver:

jeg har lige fundet en side på den der er sat link til der stå den er på 1500 w

http://www.kitchenone.dk/kenwood-kokkenmaskiner/25 30-kenwood-km020-major-titanium.html

håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

26. november 2012

Malli

helle85 skriver:

jeg har lige fundet en side på den der er sat link til der stå den er på 1500 w

http://www.kitchenone.dk/kenwood-kokkenmaskiner/25 30-kenwood-km020-major-titanium.html

håber det kan hjælpe lidt

Den er også super fed, men den er for dyr til mit budget.

Jeg tror jeg ender med kenwood km286,
Der får jeg meget for pengene.

Skål på 4,8 liter,
blender
dejkrog
k-spade
piskeris
saftpresser
juicepresser
kødhakker
foodproccesor.

og den er på 900 w

Anmeld

27. november 2012

hekran

Denne her:

Kenwood Major med en dynge tilbehør og 6,7 l skål. Den købte jeg for et år siden fra Imerco. Min allerbedste investering ever!

vist 900 w og stor skål. Jeg kan ælte op til 2 kg ad gangen. I sidste uge resulterede det i 100 pølsehorn Elsker den!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.