Hjælp til ringslynge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2012

christina92

Hej folkens.

Åhh hvor jeg bare er irriteret og ked af det! Jeg har lånt en ringslynge af min søster, som hun aldrig fik brugt til hendes børn. Jeg vil SÅ gerne bruge den til lille Carolina, men for pokker jeg kan simpelthen ikke finde ud af at ligge hende i den. Har set på nogle instruktioner, men kan ikke få hende langt så hun ikke ligger hel sammenkrøllet, og synes heller ikke jeg kan få den strammet så den støtter hendes hovedet ordentlig

Øv ØV, nogen der kan hjæpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Carina:-)

Jeg har selv en ringslynge,og min erfaring er at den ikke er god til spædbørn der ikke selv kan holde hovedet.

Jeg synes de ligger dårligt og at man alligevel skal støtte med armene for at de ligger godt.

Så her er den først kommet i brug da de kunne holde hovedet,og var stabil i ryggen

Anmeld

26. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg har den samme erfaring. Nemlig at ringslynger slet ikke dur til nyfødte. Jeg mener først den er nyttig når barnet er over 6 mdr gammel. (vil i stedet anbefale en strækvikle)

Når barnet er 6 mdr. kan de fleste holde hovedet uden besvær og derfor kan du have barnet siddende på hoften. Men vuggestilling synes jeg slet ikke fungere i ringslynge, for som du selv siger så bliver barnet let "krøllet sammen"

Anmeld

26. november 2012

GUSO

Ringslynge er ikke det bedste til helt små det kræver noget øvelse at få dem til at ligge ordentligt, meen det kan lade sig gøre.. Jeg vil også anbefale en strækvikle til nyfødte, den er bare fantastisk..

Anmeld

26. november 2012

Kay

vi har en ring slynge men har kun brugt den 2 gange da jeg syntes hun sad rigtig dårligt i den... tænker at porøve igen når hun bliver stører

Anmeld

26. november 2012

christina92

Tusind tak for svar alle sammen! Så gider jeg ikke blive ved med at kæmpe med det, venter til hun er blevet større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.