Nordjylland. unge mødre med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2012

ghf

heiii de unge mødre herinde. er der nogen som kommer fra Nordjylland. ? som der har børn . har selv et barn på 3.år...         nogen der har lyst til at skrive...

det kunne være fedt at dele lidt affaringer om at ha et barn..

og rigtig tøsesnak.. ! jeg blev mor i en meget ung alder og ... dagen idag når jeg ser tilbage på det at få et barn så er jeg inderlig glad for at være mor. jeg er ikke sådan en der går i byen. kan bedre lide livet som jeg har det.  jeg er ikke så meget snaksalig. men søger nogen venner jeg kan dele næsten alting med.  

ansøg mig gerne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Christina :-)

charmepigen skriver:

heiii de unge mødre herinde. er der nogen som kommer fra Nordjylland. ? som der har børn . har selv et barn på 3.år...         nogen der har lyst til at skrive...

det kunne være fedt at dele lidt affaringer om at ha et barn..

og rigtig tøsesnak.. ! jeg blev mor i en meget ung alder og ... dagen idag når jeg ser tilbage på det at få et barn så er jeg inderlig glad for at være mor. jeg er ikke sådan en der går i byen. kan bedre lide livet som jeg har det.  jeg er ikke så meget snaksalig. men søger nogen venner jeg kan dele næsten alting med.  

ansøg mig gerne!!

Jeger fra nordjylland og ung mor

Anmeld

26. november 2012

ghf

okai.. skønt at der er en herinde som bor i Nordjylland et sted! mon ikke der er flere. det tror jeg på..

hvor gammel er dit barn og dig.. hvor bor du henne af i nordjylland.     

Anmeld

26. november 2012

charmepigen skriver:

okai.. skønt at der er en herinde som bor i Nordjylland et sted! mon ikke der er flere. det tror jeg på..

hvor gammel er dit barn og dig.. hvor bor du henne af i nordjylland.    

Jeg har elias på 3 som jeg fødte da jeg lige var fyldt 17 og venter mig igen til sommer jeg bor i hjørring hvad med dig selv?

Anmeld

26. november 2012

ghf

yyyaarr.

jeg bor ved thilsted. og har et barn på 3 år.

der sker mange fremskridt med børn i den alder.  tillykke med det. "at du venter endnu et barn mere

Anmeld

26. november 2012

charmepigen skriver:

yyyaarr.

jeg bor ved thilsted. og har et barn på 3 år.

der sker mange fremskridt med børn i den alder.  tillykke med det. "at du venter endnu et barn mere

Hvor gammel er du?

Anmeld

26. november 2012

ghf

jeg bliver 19 om en måneds tid. cirka..

så jeg er forholdsvis meget ung i morrollen. men er utroligt glad for det på den anden side! når jeg ser tilbage på det:

Anmeld

26. november 2012

charmepigen skriver:

jeg bliver 19 om en måneds tid. cirka..

så jeg er forholdsvis meget ung i morrollen. men er utroligt glad for det på den anden side! når jeg ser tilbage på det:

Ok ja det dejligt er selv fyldt 20 i sep

Anmeld

26. november 2012

ghf

o.k

for at skrive om et eller andet hvad skal i/barnet lave i juleferien?

noget bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.