Misdannelsesscanning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Annse8

Godaften de damer.

Jeg har lige et måske lidt dumt spørgsmål. Jeg har været væk fra den vante hverdag i sidste uge og ermærkeligt nok kommet helt ud af trit med, hvor langt jeg er henne.  Jeg har termin d 20. April, og jeg ved ikke hvorfor jeg troede, at jeg var i 19. uge, men nu har jeg lige tjekket på terminsberegner og der ser det ud til, at jeg er i 20.uge. Og grunden til at jeg bliver ekstra meget i tvivl er, at jeg skal have min misdannelsesscanning d. 4. december, som er om halvanden uge. Så vil jeg jo være i 21, helt nøjagtig 20+3. Er det så ikke for sent til misdannelsescanningen ? Skal det ikke være mellem 18.-20.uge?  Jeg ved godt, at det lyder helt vildt utjekket ikke at have styr på, hvor langt man er. Kan man godt have ammehjerne allerede?  Undskyld evt. stavefejl, det her er skrevet fra mobilen.

Vh Annse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Annse8

Kære marts-damer. 

Præ-ammehjernen har åbenbart også postet dette indlæg i den forkeret mødregruppe - og så oven i købet to gange. Flot. Jeg undskylder mange gange.

Vh Annse

Anmeld

26. november 2012

pastry26

Hvor skal du scannes? Jeg blev scannet på Skejby da jeg var 20+3 og tror det er meget normalt man kommer til MD på Skejby helt indtil uge  23. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.