Kom med et godt råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2012

malliebooh

Jeg har for et par dage siden fundet ud af at jeg er gravid.. Mine forældre er ellevilde og de næste der står for tur er så mine svigerforældre. De kan godt være lidt stramme i betrækket og fik selv børn i en sen alder. Vi har snakket om at inviterer dem på aftensmad, men jeg kunne godt bruge et godt råd om hvordan vi skal sige det til dem? Jeg er så nervøs for at de stormer fornærmede ud :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

TheSoonToBeBride

Hej,

Vi fortalte det bare og det faldt i god jord. jeg tror aldrig det at skulle være bedsteforældre kan være negativt De kan overraske dig...

Denne gang regner vi med at de skal have en ble i julegave  

Jeg tænker lidt at det afhænger af jeres forhold til dem. 

Jeg ved ikke om det hjælper dig - bare lidt om ikke andet 

Held og lykke, jeg krydser fingre for dig

Anmeld

25. november 2012

malliebooh

TheSoonToBeBride skriver:

Hej,

Vi fortalte det bare og det faldt i god jord. jeg tror aldrig det at skulle være bedsteforældre kan være negativt De kan overraske dig...

Denne gang regner vi med at de skal have en ble i julegave  

Jeg tænker lidt at det afhænger af jeres forhold til dem. 

Jeg ved ikke om det hjælper dig - bare lidt om ikke andet 

Held og lykke, jeg krydser fingre for dig

Både dengang vi flyttede og da vi fik hund var de lidt ja, negative omkring det.. De blev selvfølgelig gode igen og er meget glad for det hele. Er bare så nervøs omkring det her med at jeg er gravid da det jo ér en stor ting Har overvejet gaver med tekst på, er bare bange for at det bliver for upersonligt. :s men ellers tak for det

Anmeld

25. november 2012

BornToBe

Man kan få nogle medaljer eller lignende med "verdens bedste farmor" og "verdens bedste farfar". Jeg tænker at det er en sød ting, og det "rammer" mere dem, end hvis I siger I skal have en baby. Her viser I, at de også er inkluderet, og allerede en stor betydning for jer og babyen.

Anmeld

25. november 2012

malliebooh

BornToBe skriver:

Man kan få nogle medaljer eller lignende med "verdens bedste farmor" og "verdens bedste farfar". Jeg tænker at det er en sød ting, og det "rammer" mere dem, end hvis I siger I skal have en baby. Her viser I, at de også er inkluderet, og allerede en stor betydning for jer og babyen.

Ja jeg har også godt overvejet det, måske som et lille plaster på såret hvis de føler sig lidt negative omkring det?

Anmeld

25. november 2012

BornToBe

malliebooh skriver:

Ja jeg har også godt overvejet det, måske som et lille plaster på såret hvis de føler sig lidt negative omkring det?

Mon ikke de bliver glade. Jeg var også lidt nervøs for min svigermors reaktion, men hun blev lykkelig. 

Anmeld

25. november 2012

malliebooh

BornToBe skriver:

Mon ikke de bliver glade. Jeg var også lidt nervøs for min svigermors reaktion, men hun blev lykkelig. 

Jeg er sikker på at de nok skal blive glade når de først har slugt den, men lige deres første reaktion ja puha. Dén er jeg bange for.

Anmeld

26. november 2012

Troldemommi

Tillykke med graviditeten  

for at de bliver glade, men tror nu de fleste bliver glade for at skulle være bedster 

Monica

Anmeld

26. november 2012

malliebooh

Monica P skriver:

Tillykke med graviditeten  

for at de bliver glade, men tror nu de fleste bliver glade for at skulle være bedster 

Monica

Tak, jamen det håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.