Neta..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Stumpen

Kan se du er på, det er ikke meget vi hører til dig... Alt vel eller mangler du bare 27 timer i døgnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Smølf

Hej Anja,

Jo tak er på. Og får også troligt læst alle indlæggene, men overskuddet mangler bare en gang imellem til at få svaret... Det der med de manglende 27 timer

Hvordan gåt det med mavsen?

KH Neta

Anmeld

7. juni 2009

Stumpen

Tænkte nok at det havde noget med det at gøre  

Jamen det går fint med maven, men nu her hvor jeg så småt går og pakker og gav køkkenet en ordentlig omgang rengøring kan jeg godt mærke at det er ved at være snart.. Den fylder godt til og så er lænden noget mere øm/slap, men under almindelige omstændigheder har jeg det fint og nyder at være gravid..

Anmeld

7. juni 2009

Smølf

Stumpen skriver:

Tænkte nok at det havde noget med det at gøre  

Jamen det går fint med maven, men nu her hvor jeg så småt går og pakker og gav køkkenet en ordentlig omgang rengøring kan jeg godt mærke at det er ved at være snart.. Den fylder godt til og så er lænden noget mere øm/slap, men under almindelige omstændigheder har jeg det fint og nyder at være gravid..

Dejligt. Er misundelig på den gode måde. Hvornår har du termin?

KH Neta

Anmeld

7. juni 2009

Stumpen

Er du ved at være klar til nr. 2??

Det her jeg her den 26. -altså om 19 dage!!!! Uha tiden går stærk og begynder så småt at frygte fødslen, men erindringen om den følelse jeg havde første gang da Mathilde lå på min mave overskygger dog spændningen/frygten over selve fødslen -endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.