Barnevogne: Emmaljunga barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.342 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2012

mth1987

Klik her for at rette dette indlæg

sort emmaljunga barnevogn sælges. Den er kun brugt til et barn og det kan ikke ses da hun har brugt dagplejens i hverdagene. madras og rand er nyvasket. Der er intet rust eller falmet farve og kommer fra et røgfrit hjem. Barnevognen har altid stået inde når den ikke har været i brug. 

Der medfølger pusletaske (emmaljunga ), myggenet, regnslag, brio sele og solskærm.   dog kun seriøse henvendelser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

mth1987

Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan vende billedet fra mobilen af så det vender den rigtige vej?

Anmeld

7. december 2012

grinny

Hvad er din mindste pris?

Anmeld

7. december 2012

minskat

mth1987 skriver:

sort emmaljunga barnevogn sælges. Den er kun brugt til et barn og det kan ikke ses da hun har brugt dagplejens i hverdagene. madras og rand er nyvasket. Der er intet rust eller falmet farve og kommer fra et røgfrit hjem. Barnevognen har altid stået inde når den ikke har været i brug. 

Der medfølger pusletaske (emmaljunga ), lift, myggenet, regnslag, brio sele og solskærm.   dog kun seriøse henvendelser

Sælge for 1500-2000kr ?

Anmeld

7. december 2012

mth1987

grinny skriver:

Hvad er din mindste pris?

Min mindste pris er 5000 ellers beholder jeg den selv

Anmeld

7. december 2012

mth1987

minskat skriver:

Sælge for 1500-2000kr ?

Undskyld mig men ser ikke et bud på 1500-2000 værende seriøst måske er det bare mig, men det får du ikke en emmaljunga for i den stand og med alt det tilbehør for. 

Anmeld

7. december 2012

minskat

mth1987 skriver:

Undskyld mig men ser ikke et bud på 1500-2000 værende seriøst måske er det bare mig, men det får du ikke en emmaljunga for i den stand og med alt det tilbehør for. 

Man kan sagtens få dem brugt på nettet til den pris ??
Så kan ikke se problemet i mit bud.? Synes dog det er voldsomt at tage 5000 for den brugt , når du kan få en ny til 6500 på tilbud

Anmeld

8. december 2012

mth1987

minskat skriver:

Man kan sagtens få dem brugt på nettet til den pris ??
Så kan ikke se problemet i mit bud.? Synes dog det er voldsomt at tage 5000 for den brugt , når du kan få en ny til 6500 på tilbud

det er ikke noget jeg er stødt på, men det er jo fint så kan du jo købe en af dem 

Jeg har sat den pris da jeg ikke skal akut af med den og når du køber ny vogn er det heller ikke tit du får noget tilbehør med så det koster jo også. 

god jul

Anmeld

8. december 2012

MogN

mth1987 skriver:

Der medfølger pusletaske (emmaljunga ), lift, myggenet, regnslag, brio sele og solskærm.   dog kun seriøse henvendelser

hvad model er det?

Anmeld

8. december 2012

mth1987

MogN skriver:

hvad model er det?

Er ikke hjemme lige nu men mener det er en Big star Classic 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.