Endnu en spøjs ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Lullaby

Min ene fingerspids sover.. hvor underligt er det? Nu har den gjort det i snart 3 dage. Det føles vildt mærkeligt..

Har I prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Tøs85

Hehe, det lyder godt nok underligt.. Det har jeg ikke prøvet, men mine fødder sover rigtig tit..

Anmeld

25. november 2012

Steinbrenner

Her er det begge hænder der sover.... Mega belastende

Anmeld

25. november 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Her er det begge hænder der sover.... Mega belastende

Ej begge 2, hele tiden? Det er da belastende

Anmeld

25. november 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Ej begge 2, hele tiden? Det er da belastende

Nej ikke når mine arme hænger ned af, men det kan de jo ikke gøre en hel dag, bare det at jeg sidder her og skriver gør at de straks begynder at snurre, det har så også resulteret i at jeg bliver nød til sidde op og sove, det har jeg gjort den sidste måned

Min højre hånd er så hævet af vand at jeg ikke kan knytte hånden, hvilket gør det lidt svært at bruge noget så simpelt som kniv og gaffel

Anmeld

25. november 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Nej ikke når mine arme hænger ned af, men det kan de jo ikke gøre en hel dag, bare det at jeg sidder her og skriver gør at de straks begynder at snurre, det har så også resulteret i at jeg bliver nød til sidde op og sove, det har jeg gjort den sidste måned

Min højre hånd er så hævet af vand at jeg ikke kan knytte hånden, hvilket gør det lidt svært at bruge noget så simpelt som kniv og gaffel

Mine hænder og ankler er også hævet, dog ikke så vildt som dine. Hold da op. Så kan jeg godt se, at min ene finger intet er i forhold til dit. Stakkels dig

Anmeld

25. november 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Mine hænder og ankler er også hævet, dog ikke så vildt som dine. Hold da op. Så kan jeg godt se, at min ene finger intet er i forhold til dit. Stakkels dig

Amen altser jeg gider heller ikke være gravid mere....

Jeg havde virkelig glædet mig til denne graviditet, dette bliver nok den sidste, så jeg havde virkelig set frem til at nyde maven og sparkene fra prinsessen.

Men hold nu op hvor er alt bare blevet mere og mere belastende, og ja jeg priser mig lykkelig over at jeg er så heldig at jeg kan få børn og snart har 3 styks af dem, men jeg havde godt nok ikke regnet med at det skulle være så hårdt denne gang...

Nå sorry at det lige blev til lidt brok fra min side af....

Der er heldigvis ikke så længe til mere

Anmeld

25. november 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Amen altser jeg gider heller ikke være gravid mere....

Jeg havde virkelig glædet mig til denne graviditet, dette bliver nok den sidste, så jeg havde virkelig set frem til at nyde maven og sparkene fra prinsessen.

Men hold nu op hvor er alt bare blevet mere og mere belastende, og ja jeg priser mig lykkelig over at jeg er så heldig at jeg kan få børn og snart har 3 styks af dem, men jeg havde godt nok ikke regnet med at det skulle være så hårdt denne gang...

Nå sorry at det lige blev til lidt brok fra min side af....

Der er heldigvis ikke så længe til mere

Ved du hvad, det er ok. For det er altså heller ikke altid lykken. Jeg er rigtig glad for, at jeg bliver sat igang om 10 dage for er også rigtig besværet af det her nu.  Dog ikke i så voldsom grad som dig, kan jeg høre.

Anmeld

25. november 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Ved du hvad, det er ok. For det er altså heller ikke altid lykken. Jeg er rigtig glad for, at jeg bliver sat igang om 10 dage for er også rigtig besværet af det her nu.  Dog ikke i så voldsom grad som dig, kan jeg høre.

Nogle dage er altså også bare værre end andre  Idag er nok en af de dårlige...

Men det er jo nok heller ikke en danse på roser for nogen den sidste tid, jeg fik at vide af min Jdm i sidste uge at hun ikke regnede med at jeg tiden ud, så det håber jeg hun har ret i  

Men tusind tak for omsorg og jeg synes det er mega fedt at du nu kender den dato din prinsesse forhåbenligt kommer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.