Hjælp... Boliglån i KBH's kommune??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Hejsa 

Er der nogle som kan hjælpe mig??

Min kæreste og jeg står i den situation at vi begge skal til at studere i kbh og derfor gerne vil flytte dertil, vi har fundet en lejlighed MEN har ikke alene råd til indskuddet og har læst på københavns hjemmeside at man kan søge om et boliglån til indskud.

Er der nogle herinde fra som har prøvet det, eller arbejder indenfor kommunen?? 

Vi er begge studerende og har et lille barn.

Vi har fundet en god 3 værelses lejlighed med en husleje på 9800,- månedligt, det er gennem et boligselskab!

Har vi mulighed for at låne til indskuddet?

Håber nogle har gode erfaringer de vil dele ud af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

An&Jo

wow en husleje for 3 værelser.. :O

Det er hvad man får en herskabslejlighed for her i nordjylland..

Jeg aner ingenting, men synes det var en vanvittig husleje.. hvordan kan man som studerende sidde i så dyr en lejlighed??

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg aner ingenting, men synes det var en vanvittig husleje.. hvordan kan man som studerende sidde i så dyr en lejlighed??

Det er desværre huslejen for lejligheder i Kbh. 

Synes faktisk ikke det er en så slem husleje, især ikke fordi vi kommer fra en husleje på 7000,- og det er på fyn. 

Vi har sagtens råd til det, vi arbejder også ved siden af. 

Anmeld

25. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Det er desværre huslejen for lejligheder i Kbh. 

Synes faktisk ikke det er en så slem husleje, især ikke fordi vi kommer fra en husleje på 7000,- og det er på fyn. 

Vi har sagtens råd til det, vi arbejder også ved siden af. 

men hvis i flytter fra fyn til kbh kan i så beholde jeres arbejde?

Godt man ikke bor derovre, jeg synes det er vanvittigt at give så høj en husleje, men ja det er jo nok bare sådan det er derovre..

Jeg håber i finder ud af det hele..

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Vi kunne godt få en billigere lejlighed MEN så kan vi vente 100 år og en gammel ostemad på at få én, vi er skrevet op i diverse boligselskaber men udsigten for at få tilbudt en billigere ligger så langt væk i fremtiden, desværre.

Og nu har vi fået tilbudt denne. 

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

men hvis i flytter fra fyn til kbh kan i så beholde jeres arbejde?

Godt man ikke bor derovre, jeg synes det er vanvittigt at give så høj en husleje, men ja det er jo nok bare sådan det er derovre..

Jeg håber i finder ud af det hele..

Min kæreste arbejder allerede i kbh...så ja. 

han skal til at tage sin bachelor ved siden af og det kan han kun i kbh på en international skole, så derfor er det vi gerne vil flytte. 

men mange tak. 

Anmeld

25. november 2012

Misscbn

Anonym skriver:

Hejsa 

Er der nogle som kan hjælpe mig??

Min kæreste og jeg står i den situation at vi begge skal til at studere i kbh og derfor gerne vil flytte dertil, vi har fundet en lejlighed MEN har ikke alene råd til indskuddet og har læst på københavns hjemmeside at man kan søge om et boliglån til indskud.

Er der nogle herinde fra som har prøvet det, eller arbejder indenfor kommunen?? 

Vi er begge studerende og har et lille barn.

Vi har fundet en god 3 værelses lejlighed med en husleje på 9800,- månedligt, det er gennem et boligselskab!

Har vi mulighed for at låne til indskuddet?

Håber nogle har gode erfaringer de vil dele ud af. 

vildt hvor i KBH er det? 

bor selv i brøndby strand, i en 4 værelses på 92 km2 og gir knap 7000 

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

vildt hvor i KBH er det? 

bor selv i brøndby strand, i en 4 værelses på 92 km2 og gir knap 7000 

Valby  og vi har ikke kunne finde billigere. 

jo, hvis vi ville bo i Ishøj og det vil vi ikke. 

Som skrevet tidligere oppe i tråden ER vi skrevet op i div. boligselskaber men det nytter bare ikke så meget når ventelisten er 2 år eller mere... 

Nu har vi så fået tilbudt denne og det nytter heller ikke noget at vi søger en billigere via privat udlejning, da man ikke kan ansøge om boliglån hos kommunen hvis det er hos en privat udlejer. 

Anmeld

25. november 2012

sne190810

An&Jo skriver:

Hehe

Jeg betaler knap 7000 kr for min 2værelses på 69km2.  Det er standard leje priser i København, medmindre det er via AAB el. KAB (boligselskab) Men der er ventetid i flere årtier tit

Anmeld

25. november 2012

An&Jo

sne190810 skriver:

Hehe

Jeg betaler knap 7000 kr for min 2værelses på 69km2.  Det er standard leje priser i København, medmindre det er via AAB el. KAB (boligselskab) Men der er ventetid i flere årtier tit

Tror skam også på at det er meget normalt, blev bare lige blæst bagover.. i betaler mere for jeres lejligheder en vi gør for vores hus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.