Søger veninder Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Håber

Jeg har mistet rigtig mange af min veninder efter man har fået kæreste og nogen børn 

Søger derfor veninder omkring Kolding til at skrive sammen og mødes engang imellem 

Vi er i gang med pb og savner nogen og snak med om det

Jeg er 22 år bor i Kolding sammen med min kæreste og lille hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

FrkRaarup

2012 skriver:

Jeg har mistet rigtig mange af min veninder efter man har fået kæreste og nogen børn 

Søger derfor veninder omkring Kolding til at skrive sammen og mødes engang imellem 

Hejsa

Jeg er helt i samme situation

Jeg er 21 og bor i Sdr. Bjert sammen med min kæreste og vores to hunde.Godt nok har jeg en papsøn og er gravid, men vi kæmpede for graviditet.

Skriv gerne til mig

Anmeld

25. november 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

Håber skriver:

Hej! jeg står og har det på samme måde som dig, jeg bor selv i Kolding med min kæreste, vi har godt nok ingen børn endnu, men vi prøver for 4.måned kunne også godt bruge en veninde og mødes med engang imellem og snakke med... jeg fylder 20 til Januar, du må meget gerne skrive til mig
har heller ikke de store veninder tilbage efter de ved jeg gerne vil være mor så det var de veninder jeg troede var der for mig...

Anmeld

25. november 2012

Håber

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Hej! jeg står og har det på samme måde som dig, jeg bor selv i Kolding med min kæreste, vi har godt nok ingen børn endnu, men vi prøver for 4.måned kunne også godt bruge en veninde og mødes med engang imellem og snakke med... jeg fylder 20 til Januar, du må meget gerne skrive til mig
har heller ikke de store veninder tilbage efter de ved jeg gerne vil være mor så det var de veninder jeg troede var der for mig...

Sys man hører mange miste sin veninder når man prøver og lave en lille en. 

Har sendt en privat besked så kan vi skrive der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.