Nu må jeg have hjælp og gode råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Blirnokaldrigfru

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!!

Sagen er:
Min babypige på 4 mdr vil bare ikke falde nemt i søvn om aftenen. Hun har tidligere faldet i søvn på ca 20 minutter, men nu kan det tage timer..
Uanset hvilket tidspunkt vi putter, går det galt! Putter vi (for) tidligt, blundet hun en time, hvor man skal holde sutten næsten hele tiden, for derefter at vågne og være meget snaksalig! Putter vi (for) sent, blir hun overtræt og det eneste der kan hjælpe hende til ro så er føntørreren! Tidlig putning er kl 19, sent er kl 21. Men.. Vi HAR prøvet at putte klokken 20, men.. Det ender næsten altid ud i at være for tidligt.. Ja uanset tidspunkt (virker det til) kan vi ikke ramme hende. Vi har prøvet musik, at vugge hende i armene, massage for at få hende til at slappe af - ALT synes jeg næsten.. Det har stået på en måneds tid, så vi har skal forsøgt at holde fast i et tidspunkt, også uden held..
Det er selvfølgelig træls at gå glip af en aften i ro på sofaen - men det er mere vigtigt for mig at min lille pige kan få en god og rolig afslutning på aftenen. Synes det er så synd at hun aldrig falder i søvn til den perfekte tid (til trods for vi kæmper for hende!)
Skal lige siges at der er rigtig ulvetid her fra kl 18 :/

Tager gerne imod alle former for ideer og råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Nettemor

Har du prøvet at svøbe hende?

Anmeld

25. november 2012

Mettefpigen

Har du prøvet at give hende et aftenbad?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.