opdate på igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2012

MKuhr

1. dagen.

Blev sat igang i går morges kl 9. med en enkelt pille. var min livmoder havde modnet sig til 1,5 cm så det var overraskende og håbede så at den ene pille var nok til at gøre rasten.

der kom veer fra halv et om natten og de blev hurtigt stærkere og stærkere... og slimpropen var gået 10 før vi tog afsted om morgenen så efter et par timer her hjemme med tiltagende veer tog vi på fødegangen men blev sendt hjem igen efter nogle timer.

2. dagen.

på fødegangen igen, livmoderhalsen er nu 1cm. har fået lagt 2 piller op og stadig stærke veer... blev sendt hjem efter 2. pille blev lagt op..

I morgen, 3. dagen... skal møde ind kl 9... håber sådan de kan tage vandet, synes det er fustrerende at ligge og køre frem og tilbage til sygehuset..

gad vide hvor lang tid den igangsættelse skal tage...

Please piger hvis i har erfaringer kom gerne med dem, har brug for dem. tør dårligt håbe på at det bliver i morgen, for derefter at blive skuffet igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

henh01

Min gik ligeså lang tid og jeg følte mig totalt til grin. Skulle møde på sygehuset tirsdag kl. 19 - fik en stikpille, møde igen onsdag kl. 10 - stikpille, igen kl. 16 - stikpille - torsdag morgen kl. 10 ville de give mig en stikpille mere, men der satte jeg hælene i og de blev derfor overbevist om at prikke vandet. Fødte fredag kl. 00.32

Fik efterfølgende af vide at det var fordi der var travlt på fødegangen.. Hmmm...

Held og lykke..

Anmeld

24. november 2012

L&V

MKuhr skriver:

1. dagen.

Blev sat igang i går morges kl 9. med en enkelt pille. var min livmoder havde modnet sig til 1,5 cm så det var overraskende og håbede så at den ene pille var nok til at gøre rasten.

der kom veer fra halv et om natten og de blev hurtigt stærkere og stærkere... og slimpropen var gået 10 før vi tog afsted om morgenen så efter et par timer her hjemme med tiltagende veer tog vi på fødegangen men blev sendt hjem igen efter nogle timer.

2. dagen.

på fødegangen igen, livmoderhalsen er nu 1cm. har fået lagt 2 piller op og stadig stærke veer... blev sendt hjem efter 2. pille blev lagt op..

I morgen, 3. dagen... skal møde ind kl 9... håber sådan de kan tage vandet, synes det er fustrerende at ligge og køre frem og tilbage til sygehuset..

gad vide hvor lang tid den igangsættelse skal tage...

Please piger hvis i har erfaringer kom gerne med dem, har brug for dem. tør dårligt håbe på at det bliver i morgen, for derefter at blive skuffet igen....

Det lyder meget som mit forløb.. Kom ind den 22 kl 9 fik lagt en pille op og tog hjem med besked på at komme kl 16 samme dag hvilket vi gjorde og det så så fint ud at de ikke ville ligge flere da den ene bare virkede så hvis fødslen ikke gik igang som de ellers troede den ville sku vi komme kl 9 næste dag, og der var lidt gang i den men nej måtte møde op kl 9næste dag hvor der blev lagt 2 med besked på at komme igen kl16 det blev så lavet om til kl 21. Hvor der blev lagt 2 igen.. Den 24 kl 03.?? Vågnede jeg med veestorm der bare blev vildere og vildere og kl 06 ku jeg ikke mere så vi tog på fg . Blev undersøgt og den var go nok der var gang i det.. Det gik i stå mange gange så gang i veedrop og kl 18 tog de vandet og kl 23.12 kom Laura til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.