En god sex bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
7 svar
3 synes godt om
24. november 2012

Bertris

Hej dejlige damer  

Nu er det sådan at sex lysten ikke går så godt pt for mig, men synes førhen at når jeg læste sex bøger med gode råd osv hjalp det. 

Men mangler lidt et forslag til en god sex bog, gerne med teknikker og stilling og alt muligt andet sjov  

Har selv læst 'Hot Sex - SÅDAN' et par gange, men har i ikke et godt råd til andre gode bøger i samme stil? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Bertris

Ingen der kender en god bog?

Anmeld

27. november 2012

Mick

Bertris skriver:

Hej dejlige damer  

Nu er det sådan at sex lysten ikke går så godt pt for mig, men synes førhen at når jeg læste sex bøger med gode råd osv hjalp det. 

Men mangler lidt et forslag til en god sex bog, gerne med teknikker og stilling og alt muligt andet sjov  

Har selv læst 'Hot Sex - SÅDAN' et par gange, men har i ikke et godt råd til andre gode bøger i samme stil? 

hvad med Joan Ørting ? måske ? 

elller Politikens Sex bog der er også rigitg mange gode billeder i.

Men Bog og ide har også et meget stort udvalg kan jeg se ;-) 

det lige mine bedste bud pt 

Anmeld

27. november 2012

lucas<3

jeg har en om stillinger du må købe a mig..

Anmeld

3. december 2012

kesuh

Bogen "sex-numre" af Sarah Hedley med forord af Joan Ørting

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Joan Ørting's bøger er ret gode!

Anmeld

26. maj 2013

iris-mor

Nedenstående bog er super - nærmest en bibel i et ikke højtideligt sprog. Den er skrevet til mænd, men kan sagtens læses af kvinder.

Den hedder "Mer og bedre sex" - en hel anden bogtype en fx Joan Ørting.

"Sex er grundforudsætningen for et lykkeligt liv. MER’ og bedre SEX er en guide til alt det, du ikke vidste, du gerne ville vide om sex. Den er spækket med konkret info, udførlige manualer og lettilgængelige tips om alt, hvad der vedrører sexteknikker, parforhold og forførelse.Den er skrevet af en mand til andre mænd, men er i høj grad et redskab, der kan forbedre alles sexliv – også kvindens! MER’ og bedre SEX er en inspiration til alle, der gerne vil have et bedre sexliv og ad den vej optimere deres lykke og succes på alle planer i livet. Giv den til en du elsker eller gerne vil elske med.".

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

26. maj 2013

Lone Jakobsen

hvis frække historier kan hjælpe sexlysten lidt på vej, så er triologien fifty shades fyldt med saftige scener, og så er selve historien faktisk rigtig god. bogen kan købes bla. i bilka.

eneste advarsel er at den er umulig at ligge fra sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.