Juletræsfest med billedespam (for en gangs skyld.....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Dinna88

Ja, jeg vidste altså ikke hvor jeg skulle placere den! Så det blev her

Men! Vi var til juletræsfest i dag! Maria startede lige turen ud med at overbrække sig selv, sikke dog et kaos - der var bræk på os ALLE til sidst

Men ellers var det hyggeligt  nok - jeg husker det som meget bedre, og Maria ville mange gang "ud og have frisk luft", fordi det var en varm, MØRK hal med en halv million unger  

Bagefter kørte vi ud til oldemor Maria vil så absolut stadigvæk IKKE have taget billeder!!! For søren, hvor kan hun larme og lave ansigter. Men hun slipper ikke  hun er min lille model!

Dagens lektion: gå ikke i nærheden af en julemand med Maria

Og så til billedespam - jeg har advaret jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

smokin

Ej hvorfor brækkede hun sig? Elsker billedet hvor hun holder sig for ørene. 

Anmeld

24. november 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Ja, jeg vidste altså ikke hvor jeg skulle placere den! Så det blev her

Men! Vi var til juletræsfest i dag! Maria startede lige turen ud med at overbrække sig selv, sikke dog et kaos - der var bræk på os ALLE til sidst

Men ellers var det hyggeligt  nok - jeg husker det som meget bedre, og Maria ville mange gang "ud og have frisk luft", fordi det var en varm, MØRK hal med en halv million unger  

Bagefter kørte vi ud til oldemor Maria vil så absolut stadigvæk IKKE have taget billeder!!! For søren, hvor kan hun larme og lave ansigter. Men hun slipper ikke  hun er min lille model!

Dagens lektion: gå ikke i nærheden af en julemand med Maria

Og så til billedespam - jeg har advaret jer

Sikke skøn hun er.. Så bliver jeg lige lidt nysgerrig er det på grundfos

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Sikke skøn hun er.. Så bliver jeg lige lidt nysgerrig er det på grundfos

Taaaaaak - dog ikke helt min ære

Det var det da Hvad så da?

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

Zette skriver:

Ej hvorfor brækkede hun sig? Elsker billedet hvor hun holder sig for ørene. 

Hun var nok køresyg. Min mor har det med at bremse lidt hårdt, fordi hun er ret usikker Så det er ikke første gang hun bliver køresyg. Men det stod bare ud af hende, og hvem havde glemt skiftetøj...... Så farmand kom drønende med skifetøj, inkl. tørt undertøj. Men hun VILLE afsted alligevel, vi spurgte hende mange gange

Hehe, munden fuld af vingummier Men de spillede høj musik, så det var derfor.

Anmeld

24. november 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Ne

Taaaaaak - dog ikke helt min ære

Det var det da Hvad så da?

Nej men en moster må os godt ta lidt af æren.. Jamen jeg er jo fra Bjerringbro og bor ganske tæt der på. Syntes det så meget bekendt ud

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Nej men en moster må os godt ta lidt af æren.. Jamen jeg er jo fra Bjerringbro og bor ganske tæt der på. Syntes det så meget bekendt ud

I så fald TAK!

Ahhh! Ja, altså, min mor arbejder der, og har gjort det i en så lang tid jeg kan huske. Så juletræsfest var en del af min barndom også

Anmeld

24. november 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Hvo

I så fald TAK!

Ahhh! Ja, altså, min mor arbejder der, og har gjort det i en så lang tid jeg kan huske. Så juletræsfest var en del af min barndom også

Hvor sjovt.. Det har det os været for min mand og jeg.. Vi sad lige og snakkede om den gang hvor muddi og salamidrengene var fast inventar

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Hvor sjovt.. Det har det os været for min mand og jeg.. Vi sad lige og snakkede om den gang hvor muddi og salamidrengene var fast inventar

JEP, jeg var MEGET skuffet!!!!!!! Vi har ikke været der i nogle år, men nu er Maria jo gammel nok til at få noget ud af det. Og så er det ikke Muddi

Anmeld

24. november 2012

L&V

Dinna88 skriver:

JEP, jeg var MEGET skuffet!!!!!!! Vi har ikke været der i nogle år, men nu er Maria jo gammel nok til at få noget ud af det. Og så er det ikke Muddi

Det er bare ikke det samme uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.