Vil ikke mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke holde til leve mere .. Jeg vil ikke være her mere. Det ville være nemmere for alle hvis ikke var her.

Jeg er så ked af det. Jeg kan ikke mere. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Det skal stop Nu. Jeg kan ikke holde det ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Nettemor

Sådan må du ikke tænke søde! Det ville ikke være nemmere for din mand og søn hvis du ikke var her!

Anmeld

24. november 2012

K&S

Jeg kan ikke holde til leve mere .. Jeg vil ikke være her mere. Det ville være nemmere for alle hvis ikke var her.

Jeg vil gerne snakke, hvis du har brug for det

Anmeld

24. november 2012

K&S

Jeg har lige sendt dig en PB

Anmeld

24. november 2012

Muhmi

Jamen dog.... Hvad sker der dog?

Nu har jeg ikke været på i to uger ca. så jeg følger ikke så godt med... Hvad er der sket siden du føler sådan??

De tanker du sidder med nu, må du endelig ikke gøre virkelighed af... Men synes du skal ringe til psykiatrisk skadestue og spørge om de evt. har lyst til en lille samtale....

Anmeld

24. november 2012

Noahmor

Kan du så få ringet til psykiatrisk skadestue eller få din kæreste til det. Du skal nok få det bedre end du har det nu, men du har nok brug for hjælp. 

Håber du får den hjælp du har brug. Hvis der er nogen herinde, der kender dig i virkeligheden håber jeg at de reagerer på det! 

Anmeld

24. november 2012

Tulle28

Det er jeg rigtig ked af at høre... Stakkels dig Men du har en søn som du betyder alt i verden for... Glem aldrig det! Han af alle fortjener at du kæmper for at komme op af det sorte hul, du befinder dig i. Og det gør alle andre, som elsker dig også.

Du skal have noget hjælp skal du!

Stort

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg får hjælp. Men det hele er bare hårdt lige nu. Jeg kunne aldrig skade.mig selv.

Jeg ville ha været anonym.. Men er meget glad for alle jeres tanker :-)

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Sådan må du ikke tænke søde du! Der er rigtig mange det bestemt ikke ville være nemmere for, hvis du ikke var her! Din lille familie ville aldrig komme sig over det tab, at du valgte ikke at være her! Det ved jeg, for jeg kender flere der ikke længere har deres mødre og kærester og de kommer aldrig nogensinde over det tab!

Du må snakke med nogen om hvordan du har det, og hvorfor du har det sådan, for du må under ingen omstændigheder gå rundt med det selv!

Kæmpe

Anmeld

24. november 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg synes du skal ringe til livslinien 70 201 201 de kan hjælpe dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.