(april) Melder mig i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

__

Hejsa,

Har lige fundet dette fantastiske forum som alternativ til NB, og vil lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Zenia, er 30 år og bor i øst(midt)jylland sammen med gemalen Michael og vores 2 børn; Lærke fra august 2006 (født 36+2) og Leander fra april 2009 (født 36+4). Begge fødsler er igangsat pga. massive leverpåvirkninger.

Jeg har frekventeret NB siden 2004 og har længe søgt et alternativ, og det ser ud til at baby.dk kunne være oplagt, så jeg håber jeg må være med i jeres gruppe/kvartal. Glæder mig til at lære jer at kende.

Kram
Zenia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

SaNiNa

Chamira skriver:

Hejsa,

Har lige fundet dette fantastiske forum som alternativ til NB, og vil lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Zenia, er 30 år og bor i øst(midt)jylland sammen med gemalen Michael og vores 2 børn; Lærke fra august 2006 (født 36+2) og Leander fra april 2009 (født 36+4). Begge fødsler er igangsat pga. massive leverpåvirkninger.

Jeg har frekventeret NB siden 2004 og har længe søgt et alternativ, og det ser ud til at baby.dk kunne være oplagt, så jeg håber jeg må være med i jeres gruppe/kvartal. Glæder mig til at lære jer at kende.

Kram
Zenia

Velkommen til siden...

Jeg håber du bliver lige så glad for siden som jeg er, man kan vel kalde mig afhængelig af baby.dk og de søde pigersom du vil træffe herinde altid klar med et svar og et godt råd.

jeg venter vores første barn og er idag gået to dag over tiden og nøj hvor jeg øsnker min lille søn komme ud nu...

Anmeld

7. juni 2009

Katjaro

Hej Zenia
Velkommen til
Ja her hænger jeg jo også ud

Knus Katja og Theis

Anmeld

7. juni 2009

__

Katjaro skriver:

Hej Zenia
Velkommen til
Ja her hænger jeg jo også ud

Knus Katja og Theis

Det kunne du nu godt lige have sagt *s*

Har manglet et forum som dette, hvor man både kan gemme "private" notater (såsom barnets bog), dele billeder, købe og sælge og debattere.

Synes NB ofte er lidt "død" i det, vildt gammeldags og så er det ikke lige fordi webmasterne er så *biiip* nyskabende at det gør noget .... og nå ja... så er det jo ikke lige hver dag siden overhovedet kører!

Kram
Zenia

Anmeld

9. juni 2009

Lone Jakobsen

jamen hejsa med dig.
jeg er også blevet ret glad for siden her...og kommer her rigtigt meget.
jeg venter mit barn nr. 4 (5 på en måde, da jeg har en bonus søn) jeg har termin den. 29 juni, så der er lige et par uger til endnu.... men ja, kilden i maven og ekstrem utålmodighed beskriver mig vist meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.