Er du vimmer man det gel det virker!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Hyner

Wuhuuu, hvor er jeg da bare glad for at jeg fik købt det gel til gummerne.. Og sikke en rolig nat vi har haft..... JUBBBIIIII, dejlig dejlig dejlig fredag(bortset fra vejret) Emma er smidt i dp og nu skla mor ud og søge jobs som en gal....
Krams Henriette -der nok er off resten af formiddagen. Hy hy hygge:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Lise

Ikke for at tage glæden fra dig ;) men kan det være fordi bissen er brudt igennem? Som jeg skrev igår har vi ved tre tænder haft fire helvedesnætter, og femte nat sover ungen så sødt at man ikke skulle tro det var samme barn som de foregående fire nætter..........

Kh. Lise - som har været oppe et par gange i nat

Anmeld

14. marts 2008

bette

hvor skøønt altså..
jeps her virkede det også på mikkel:P
MON DET OGSÅ HJÆLPER PÅ SURE BEBSER..!?? haha
ej han var bare et monster at putte igår.. han sover normalt kl. 19 men igår faldt han først i søvn kl. 23.. snork da for en kamp+o(

Anmeld

14. marts 2008

Hyner

He he Lise..... Nej de er ikke brudt igennem.... Men det er også 4 stks der skal ud.... AV AV

Lise skriver:

Ikke for at tage glæden fra dig ;) men kan det være fordi bissen er brudt igennem?

Anmeld

14. marts 2008

Lise

jamen, så skal jeg da på apoteket og ha' det vidundermiddel til næste gang. Hvad hedder det? :)

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] jamen, så skal jeg da på apoteket og ha' det vidundermiddel til næste gang. Hvad hedder det? :)[/citat] det vi købte på apoteket som jeg anbefalede hyner hedder AFTA MED. her er det et vidunder middel

Anmeld

15. marts 2008

Hyner

Heysan Det vi købte på apoteket hedder XYLOCAIN 5% 35gram og kostede omkring en flad 50èr... Held og lykke med din jagt på gel!! Krams Henriette -nu med sovende bebs... [citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] jamen, så skal jeg da på apoteket og ha' det vidundermiddel til næste gang. Hvad hedder det? :)[/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.