Så er det afgjort. Planlagt igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Lullaby

Jeps den 5. december bliver jeg sat igang. Der vil jeg være 38+. Hun har det fint derinde, har lagt sig rigtigt (dog ikke fast med hovedet) og hendes hjerterytme samt flow i navlesnoren er som det skal være men fordi mine levertal ikke rigtig vil udligne sig og ligge stille på et fornuftigt plan blev lægerne enige om, at så var det bedst at sætte mig igang. Så allerede om 12 dage (14 dage før termin) går vi igang med at få hende ud. Må indrømme, at jeg er lidt stresset. Jeg synes ligepludselig ikke, at der er tid nok til at få alting gjort klar. Så nu skal der bages til fryseren til den store guldmedalje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Astrid P

Ihh, hvor spændende... Så har I hende simpelthen snart i jeres arme, det er da fantastisk!

Anmeld

24. november 2012

Camilla30

Årrrh hvor vildt! Du må glæde dig som en sindsyg Hilsen Camilla.

Anmeld

24. november 2012

Lullaby

Astrid P skriver:

Ihh, hvor spændende... Så har I hende simpelthen snart i jeres arme, det er da fantastisk!

Ja det har vi. Og jeg glæder mig. Men hold da op, jeg er også nervøs. Når fødslen selv går igang så har man ikke tid til at tænke, så er man igang. Her ved jeg at om 11 dage så går vi igang.  

Anmeld

24. november 2012

Lullaby

Camilla30 skriver:

Årrrh hvor vildt! Du må glæde dig som en sindsyg Hilsen Camilla.

Men også nervøs.

Anmeld

26. november 2012

FamilenStorm

Lullaby skriver:

Jeps den 5. december bliver jeg sat igang. Der vil jeg være 38+. Hun har det fint derinde, har lagt sig rigtigt (dog ikke fast med hovedet) og hendes hjerterytme samt flow i navlesnoren er som det skal være men fordi mine levertal ikke rigtig vil udligne sig og ligge stille på et fornuftigt plan blev lægerne enige om, at så var det bedst at sætte mig igang. Så allerede om 12 dage (14 dage før termin) går vi igang med at få hende ud. Må indrømme, at jeg er lidt stresset. Jeg synes ligepludselig ikke, at der er tid nok til at få alting gjort klar. Så nu skal der bages til fryseren til den store guldmedalje

Ihh hvor bliver det altså spændene..

Kan helt sikkert godt forstå følelsen af stress lige pludselig.. Sådan har jeg det med 5 uger til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.