Drengenavne på en 5-6 bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Malene76

Anonym skriver:

stik mig nogle drengenavne på en 5-6 bogstaver, gerne noget som ikke alle hedder

Mit absolut favorit drengenavn, som jeg kæmpede for til Felix, men ikke fik igennem er, Johan. Jeg eeeelsker det navn. Desværre har min kusine nu nuppet det, så kan jeg ikke bruge det til en evt. 2´er.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Peanut

Jimmy / Jimmie / Jimmi

Jesper

Niklas

Mikas

Thomas

Tommy

Oliver

Mikkel

Tobias

Jacob / Jakob

Anmeld

27. november 2012

MediaAnarchy

Bertel

Arent

Teodor

Brage

Dexter

Emias

Kalvin

Eskil

Baloo

Laust

Anmeld

19. december 2012

BabyStecher

Nekolas har vi valgt til vores kommende søn, vi har valgt at stave navnet på denne måde da jeg ikke har set nogle som staver det på denne måde og derfor gør navnet mere specialt<3

Anmeld

19. december 2012

Svenne

Anonym skriver:

stik mig nogle drengenavne på en 5-6 bogstaver, gerne noget som ikke alle hedder

Arthur

Anmeld

19. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Min nevø hedder Jasper 

Anmeld

19. december 2012

Jannicks.mor

Anonym skriver:

Jannik :-)

Anmeld

19. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Isaac
Osvald
Sixten
Sejer
Konrad

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. december 2012

Lunae

Jeppe
Sigurd
Bertil
Hjalte
Malthe
Anton

Anmeld

20. december 2012

ekebiv

BabyStecher skriver:

Nekolas har vi valgt til vores kommende søn, vi har valgt at stave navnet på denne måde da jeg ikke har set nogle som staver det på denne måde og derfor gør navnet mere specialt<3

Jeg kan sagtens følge dig i at navnet gerne må være lidt specielt og dette er ikke et angreb overhovedet!!!! men har du tænkt på at din søn kommer til at skulle stave sit navn resten af hans liv og at det helt automatisk vil blive stavet forkert?
Jeg spørger fordi mine to større søskende hedder almindelige navne men de er stavet anderledes og de skal altid stave dem. Min egen mand har et specielt efternavn som han også altid skal stave og hvis han ikke gør det bliver det stavet forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.