At gå ind i en sexshop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. november 2012

E.J.mor.

hej allesammen

jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i har det med at besøge en sexshop,nu tænker jeg når i går i byen,hvordan har i det så med at gå ind sådan et sted.

min mand og jeg besøgte sådan en idag da vi var oppe i byen,og det sgu lige før jeg føler mig kriminel inden jeg går derind,for jeg kigger mig omkring,for er der nu nogen som kigger at jeg går derind gg

Og da vi gik derud fra igen,kæft en fart jeg fik ud af døren og afsted.

jeg tænker der er jo ikke nogetsomhelst galt i at gå ind sådan et sted.

Men hvad tænker i ..??

hilsen charlotte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

VNB

E.J.mor. skriver:

hej allesammen

jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i har det med at besøge en sexshop,nu tænker jeg når i går i byen,hvordan har i det så med at gå ind sådan et sted.

min mand og jeg besøgte sådan en idag da vi var oppe i byen,og det sgu lige før jeg føler mig kriminel inden jeg går derind,for jeg kigger mig omkring,for er der nu nogen som kigger at jeg går derind gg

Men hvad tænker i ..??

hilsen charlotte.

haha  jeg har det præcis ligesom dig! 

min kæreste er fuldstændig kold, mens jeg tripper rundt med røde kinder og ligner en på 12 år der laver noget forbudt 

Anmeld

23. november 2012

Nemesis

heheh vi synes faktisk det er fedt! Det bedste er når vi skiftes til at gå derind (oftest fordi vi har børnene med så den ene af os sidder et andet sted med dem) og vi så hver især har fundet et eller andet som den anden ikke ved hvad er :-D

Når vi kan gå derind sammen så går vi rundt og kigger og snakker om det forskellige, der er jo nogle ting der er meget langt fra noget vi kunne tænke os og prøve, mens andet jo netop kun pirrer nysgerigheden.

Vi har også været på sexmesse sammen flere gange.

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

modesty

Det rører mig ikke, og det ville rage mig en papand om nogen jeg kender så mig.

Anmeld

23. november 2012

tankai

E.J.mor. skriver:

hej allesammen

Men hvad tænker i ..??

hilsen charlotte.

Jeg har ikke noget problem med det.. 

Hvis jeg vil kigge, så kigger jeg.. 

Og jeg spørg gerne om råd og vejledning, selvom jeg ikke skal have noget.. 

Kæresten er dog ikke så vild med det, men hun gør det da.. 

Anmeld

23. november 2012

Ka+Ma=Be

hej allesammen

Men hvad tænker i ..??

hilsen charlotte.

Det handler vel lidt om hvem man er, og hvilken omgangskreds man holder sig

For mig er det intet problem Jeg synes det er lige så normalt som at gå i Bilka eller Vila. Jeg synes også det er lige så naturligt at holde dildoparty og fortælle veninderne om sexhistorier, som det er holde tupperwareparty og tale om køkkengrej! 

Jeg føler at (om ikke andet, så i hvert fald min generation) er meget åbne omkring sex og samliv og derfor føles det naturligt

I Field's (hvor jeg kommer meget) ligger der også en Orion (sexshop), ligeledes i Rødovre centrum - så det er en naturlig del af gadebilledet og nok derfor også mere legalt.

Så tag du bare afsted  med god samvittighed og vær glad for at du holder gang i dit sexliv!  

Anmeld

23. november 2012

Kay

det rør mig ik det mindste ville heller ik tænke videre over hvis nogle jeg kender kom ud der inde fra

Anmeld

23. november 2012

VIPpigen

Det rør mig ikke, om det er en lille smudsket biks, eller en stor lys en rør mig heller ikke... Min veninde har arbejdet i sådan en smudsket en, og så vænner man sig til bare at gå ind...

Jeg syntes faktisk det var mere pinligt at jeg fandt en P-film med en bekendt

Anmeld

23. november 2012

malliebooh

E.J.mor. skriver:

hej allesammen

Men hvad tænker i ..??

hilsen charlotte.

Jeg har prøvet et par gange , det rører mig nu ikke som så.. Mere når man skal betale og ekspedienten ser hvad det er for nogle ting man skal hjem og prøve

Anmeld

23. november 2012

Camilla <3

Det har jeg ingen problemer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.