hjææææælp! nyfødt sover ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.134 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

min nyfødt baby er 10 dage gammel og sover ikke, har sovet 1 time siden kl 9 om morgenen dvs på 8 timer har han sovet 1 time han spiser fint og græder ikke som sådan. græder kun når vi ligger ham fra os.

er det noget i har oplevetog gik det over igen?

i nat sov han kun 2 timer

sidder og græder med ham, synes det er så hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Anonym trådstarter

ingen

Anmeld

23. november 2012

Mom2

Anonym skriver:

min nyfødt baby er 10 dage gammel og sover ikke, har sovet 1 time siden kl 9 om morgenen dvs på 8 timer har han sovet 1 time han spiser fint og græder ikke som sådan. græder kun når vi ligger ham fra os.

oplevede ikke at min datter sov så lidt da hun var nyfødt, men hun var ikke meget for at sove alene. Hun sov bedst når hun lå i arm eller på mave, så måske han bare har brug for trygheden i at ligge ved jer, han er jo stadigvæk ved at vænne sig til livet udenfor maven

Anmeld

23. november 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

op til lægen og få tjekket ham

det kan være

øre, maven , ryggen han er låst mange årsager

en baby skal IKKE sove så lidt

Anmeld

23. november 2012

2721

Laver i meget? Eller sker der meget omkring jer?

Det kan også være tryghed. Hvad med at prøve strækvikle?

Anmeld

23. november 2012

Mettefpigen

Det gjorde lukas også.... Og vi fik afvide at så længe han havde det fint så gjorde det ikk noget..... Nogle børn sover mere end andre..

Anmeld

23. november 2012

lio

Kender ikke til problemet som sådan, så sender et kram.

Op med humøret, kan du ikke putte med baby så i begge får lidt tryghed og falder til ro?

Anmeld

23. november 2012

Mettefpigen

MilleMus1988 skriver:

op til lægen og få tjekket ham

det kan være

øre, maven , ryggen han er låst mange årsager

en baby skal IKKE sove så lidt

Det er forskelligt hvor meget børn sover... Nogle sover næsten ikk og andre sover rigtig meget....

Anmeld

23. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

her var det eneste som virkede at ligge på mors mave.

Anmeld

23. november 2012

kristinaS

Anonym skriver:

Havde også flere af mine børn der ikke sov meget. Kan du mon forsøge at ligge og amme måske kan den lille sove der tæt på dig og dubkan slappe af imens også og måske få en lur. Jeg blev anbefalet af sp, hvis jeg kunne, at lægge mig med ham under dynen hud mod hud, og så kunne vi begge slappe af og han ville få al den tryghed han behøvede. Det var bare lidt svært når man har 3 børn..og vasketøj og indkøb.... Men måske det kan være godt for dig. Håber du får det bedre snart...når der kommer mere rytme på. Det ER bare skide hårdt i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.