Vask af stolebetræk (Klorin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Mutti2

Hej Piger.

Jeg har lige brug for et husmoderråd

Vi er i gang med julerengøringen så der kan blive pyntet op -> Hygge <3

Jeg har 6 (hvide) stole, med masser af lækre børnepletter

Jeg har tænkt mig at blege dem i klorin. Men er lidt i tvivl om den mest optimale fremgangsmåde.

Kan man vaske dem i vaskemaskinen med klorin, eller skal de ligges i blød i klorin?

Håber der er nogen der kan hjælpe derude

Ha en skøn fredag

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Studerendemor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Jeg har tænkt mig at blege dem i klorin. Men er lidt i tvivl om den mest optimale fremgangsmåde.

Kan man vaske dem i vaskemaskinen med klorin, eller skal de ligges i blød i klorin?

Ha en skøn fredag

Kram

Jeg bleger indimellem hvidt betræk. Jeg hælder bare noget i vaskemaskinens skyllemiddelrum og det fungerer så fint

Anmeld

23. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg plejer bare, at hælde vand og klorin i en spand, hvorefter jeg vasker det almindeligt i vaskemaskinen.

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

skrivemaskine skriver:

Jeg bleger indimellem hvidt betræk. Jeg hælder bare noget i vaskemaskinens skyllemiddelrum og det fungerer så fint

Men er der så ikke en chance for at der kommer pletter på det tøj du vasker næste gang. Eller lader du den køre en omgang mere uden noget, for at undgå det??

Tak for svar

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

MoarHvidovre skriver:

Jeg plejer bare, at hælde vand og klorin i en spand, hvorefter jeg vasker det almindeligt i vaskemaskinen.

Så du lader det ligge i blød inden du vasker det almindeligt, eller hvordan skal jeg forstå den

Tak for svar

Anmeld

23. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så du lader det ligge i blød inden du vasker det almindeligt, eller hvordan skal jeg forstå den

Tak for svar

Ja, jeg lader det ligge i blød indtil jeg synes det er hvidt og så vasker jeg det helt almindeligt i vaskemaskinen

Anmeld

23. november 2012

LLN

Hej Piger.

Ha en skøn fredag

Kram

Hej

Jeg vil nok ikke bruge klorin, men vanish white. Prøv at læg i blød i det først, og så vask med det i maskinen sammen med alm vaskepulver.

Anmeld

23. november 2012

Studerendemor

Men er der så ikke en chance for at der kommer pletter på det tøj du vasker næste gang. Eller lader du den køre en omgang mere uden noget, for at undgå det??

Tak for svar

Det ved jeg faktisk ikke om der er risiko for. Den efterfølgende vask er altid hvid... Synes det er nemt, og der er aldrig sket "uheld"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.