blive sat igang på terminsdagen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2012

baby012

nogen der ved noget om det ??? 

er det en mulighed hvis man ønsker det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

baby012

slet ingen ?? 

Anmeld

23. november 2012

nielsen80

Det kommer an på grunden. Jeg blev sat i gang 41+3. Min graviditet var nem, og der var ingen grund til det før.
Hvis fosteret vurderes meget stort eller der er andre risikofaktorer der spiller ind, så kan du nok godt. Men tror det er sådan noget der skal til. Det bedste for dig og barnet( hvis alt er ok) er jo at gå i gang af sig selv.

Anmeld

23. november 2012

Gittemor09

Lahn11 skriver:

tror det er yderst yderst sjældent de gør det...

jeg kunne ikke trods rigtig mange smerter og komplikationer de sidste mange uger...

det er ikke en naturlig fødsel fik jeg svar på... så gik 4 dage over tid....

Anmeld

26. november 2012

Tona

Lahn11 skriver:

Det kan finde sted, men der skal være vigtige grunde til det. De gør det ikke uden grund.

Jeg blev tilbudt igangsættelse af en overlæge til termin da jeg ventede Amanda pga slem slem bækkenløsning og andre kroniske smerteproblematikker og jeg får tilbudet igen i denne graviditet hvor de faktisk har tilbudt at sætte igang før tid.

Jeg vil dog ikke anbefale det til nogen, for for mig var den der igangsættelse et helvede som jeg nægter at gennemgå igen.

Anmeld

10. december 2012

mny

Jeg har termin på lørdag. Haft en nem gravidtet, men været godt træt af det de sidste par uger. Jeg har fået at vide at jeg vil blive sat igang 10 dage efter termin hvis jeg ikke selv går i fødsel. Øv øv, ikke mindst fordi det så er dn 25.12.....håber virkelig han kommer meget snart og ikke juleaften..... 

Anmeld

10. december 2012

janne1986

Lahn11 skriver:

Jeg blev sat igang dageN før termin, da jeg havde rendt til kontrol hver dag i ugen, og scannet på kryds og tværs og af flere forskellige.. Da vores den første sad fast med skulderen, og var 3830 g og nr 2 var 4180 g derfor blev jeg sat igang, så hun ik blev større... 

Og pressede lidt på selv fordi det var en fredag, min mand var hjemme og havde super pasnings muligheder til den store  

Men ville ALDRIG vælge igang Sættelse igen. Da jeg havde store ve storme nærmest uden pause... Det var så forfærdeligt! 

Anmeld

10. december 2012

Mor1012

Lahn11 skriver:

ja , det blev jeg pga iskiasnerve og bækkensmerter

Anmeld

10. december 2012

KLN

Lahn11 skriver:

I Aalborg bliver man sat i gang uge 41+3, hvis ikke man fejler noget. Man skal være syg, svært overvægtig eller lignende, hvis man skal sættes igang før det.

Derudover er det klart bedst at vente og se og håbe på, at fødslen går i gang af sig selv. At blive sat i gang på umodne forhold, er oftest en meget lang og hård proces, der nemt kan tage op mood en uge!

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg blev sat igang på terminen grundet graviditetssukkersyge. Tror man skal have en grund for at blive sat igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.