Wow det kan det samme som mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2012

MyLove E

Tror den høre til her:-) Fisen her hjemme på 1 1/2 år siger ikke så meget endnu. Han kan sige "bøh" "Boom" "hov" og " åh åhh "

Vi høre meget radio hos os, de er begyndt at spille nephews nye sang meget http://m.youtube.com/#/watch?v=f7-8bBav4Xo&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Df7-8bBav4Xo&gl=DK
Hver gang de synger åh åhh.. Får Fisen jule lys i øjne og begynder at sige Åhh og kigger på mig som om han vil sige Åhh" hør mor de kan sige det samme som mig""
Han er så sød:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Troldemommi

nnååhhh søøøddttt 

Anmeld

23. november 2012

MyLove E

Monica P skriver:

nnååhhh søøøddttt 

Tak søde ven:-)

Anmeld

23. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Han ska da vist være musiker! Vh stine

Anmeld

23. november 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Han ska da vist være musiker! Vh stine

Jeg har også sagt at Duné,Thomas Troelsen og mads langer godt kan gå hjem for Fisen er det nye store navn fra Skive egnen:-):-):-)

Anmeld

25. november 2012

Nettemor

Hvor er han sej!

Anmeld

25. november 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

TåHvor er han sej!

Tak:-):-):-)

Anmeld

25. november 2012

Pige2009

Tauf skriver:

Tror den høre til her:-) Fisen her hjemme på 1 1/2 år siger ikke så meget endnu. Han kan sige "bøh" "Boom" "hov" og " åh åhh "

Vi høre meget radio hos os, de er begyndt at spille nephews nye sang meget http://m.youtube.com/#/watch?v=f7-8bBav4Xo&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Df7-8bBav4Xo&gl=DK
Hver gang de synger åh åhh.. Får Fisen jule lys i øjne og begynder at sige Åhh og kigger på mig som om han vil sige Åhh" hør mor de kan sige det samme som mig""
Han er så sød:-)

Skøn bemærkning!

Anmeld

25. november 2012

MyLove E

Baagøe skriver:

Skøn bemærkning!

Det er så kært at se:-) Han forstår bare så meget. Min mor har haft ham vi weekenden hvor de har hørt Ramasjang radio . De spille så åh Abe. Der var fisen så ved at nærmest kaste sig ned fra stolen for at gå ind og hente sin sovebamse, som er en Abe.. Som han nu også kan sige:-):-):-)

Anmeld

27. november 2012

Pige2009

Tauf skriver:

Det er så kært at se:-) Han forstår bare så meget. Min mor har haft ham vi weekenden hvor de har hørt Ramasjang radio . De spille så åh Abe. Der var fisen så ved at nærmest kaste sig ned fra stolen for at gå ind og hente sin sovebamse, som er en Abe.. Som han nu også kan sige:-):-):-)

Bare så skønt! Sjovt når de begynder at forstå noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.