Udflåd og tampon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg står og skal på miniferie i et feriecenter, hvor der er svømmehal. Jeg forventer min mens om en uge, men har de sidste to dage haft en lille smule brunligt udflåd et par gange om dagen. Kan jeg godt bruge tampon, når ikke der er ret meget? Eller skal jeg helt holde mig fra svømmehallen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

klmf

Jeg ville ikke bruge tampon for lidt udflåd. Du udtørrer og irriterer skedens slimhinder og øger risikoen for svamp

Anmeld

23. november 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg står og skal på miniferie i et feriecenter, hvor der er svømmehal. Jeg forventer min mens om en uge, men har de sidste to dage haft en lille smule brunligt udflåd et par gange om dagen. Kan jeg godt bruge tampon, når ikke der er ret meget? Eller skal jeg helt holde mig fra svømmehallen?

Jeg ville tage en tampon i når du skal i vandet og så ellers nøjes med et indlæg resten af tiden.

Rigtig god ferie 

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg ville ikke bruge tampon for lidt udflåd. Du udtørrer og irriterer skedens slimhinder og øger risikoen for svamp

Jeg synes heller ikke om idéen, men har heller ikke lyst til at lade være med at gå i svømmehallen pga det. Ih hvor irriterende !

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg ville tage en tampon i når du skal i vandet og så ellers nøjes med et indlæg resten af tiden.

Rigtig god ferie 

Okay, tak for svar. Det er ikke nødvendigt med indlæg ellers. Der er næsten ikke noget, og det der har været har været i forbindelse med toiletbesøg.

Anmeld

23. november 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Okay, tak for svar. Det er ikke nødvendigt med indlæg ellers. Der er næsten ikke noget, og det der har været har været i forbindelse med toiletbesøg.

En lille tampon som er beregnet til svage blødninger kan nu nok anvendes når det kun er i forb med svømmehallen - det burde ikke gøre nogen skade...

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

En lille tampon som er beregnet til svage blødninger kan nu nok anvendes når det kun er i forb med svømmehallen - det burde ikke gøre nogen skade...

Okay, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.