tager selv tøjet af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hjælp mig piger, min datter (20 snart 21 mdr), kan selv tage tøj på og jakke, hue og sko af..

MEN nu er hun begyndt at tage sit nattøj af, efter vi har lagt hende..!?! hun er i forvejen forkølet og ligger og bliver kold..

Vi har prøvet pyjamas (bukser og bluse) og en sparkedragt?

Hvad gør vi så hun ikke ligger og bliver så koldt om natten (vi har varmen tændt, den hjælper bare ikke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Camilla..

Problembarnet skriver:

Hjælp mig piger, min datter (20 snart 21 mdr), kan selv tage tøj på og jakke, hue og sko af..

MEN nu er hun begyndt at tage sit nattøj af, efter vi har lagt hende..!?! hun er i forvejen forkølet og ligger og bliver kold..

Hvad gør vi så hun ikke ligger og bliver så koldt om natten (vi har varmen tændt, den hjælper bare ikke)

Hvad med en body og strømpebukser? Det er vel lige svært at få af?

Anmeld

22. november 2012

Problembarnet

Camilla.. skriver:

Hvad med en body og strømpebukser? Det er vel lige svært at få af?

det er vel værd at prøve.. hvis hun ikke kan få strømpebukserne af så er vi sikret - for bodyen kan hun også kanppe op og hoppe ud af

Anmeld

22. november 2012

Camilla..

Problembarnet skriver:

det er vel værd at prøve.. hvis hun ikke kan få strømpebukserne af så er vi sikret - for bodyen kan hun også kanppe op og hoppe ud af

Hehe. Hvor sødt

Lille pille finger

- Håber det virker.

Ellers ved jeg sørme ikke rigtig hvad man ellers kunne gi' hende på. Så skal det være noget man lukker på ryggen, men det må være ubehaligt at sove med.

Anmeld

22. november 2012

Problembarnet

Camilla.. skriver:

Hehe. Hvor sødt

Lille pille finger

- Håber det virker.

Ellers ved jeg sørme ikke rigtig hvad man ellers kunne gi' hende på. Så skal det være noget man lukker på ryggen, men det må være ubehaligt at sove med.

ja hun er så..

Hmm hun havde faktisk engang (da hun var mindre) en dragt med knapper i ryggen/nakken.. og det virkede ikke til at genere hende dengang.. åhh jeg håber et par strømpebukser kan klare det - for det andet kræver liige lidt for meget

Anmeld

22. november 2012

Nemesis

hvad med en sovepose uden ærmer?? lynlåsen kan jo sættes fast med en sikkerhedsnål, så den ikke kan lynes op.

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2012

Tona

Problembarnet skriver:

Amanda kan samme trick, men vi har fundet ud af at det er kun natdragter hun kan pille af selv. Hun kan ikke pille pyjamas af selv, så hun får bare det på i stedet.

Ellers kan man overveje sådan en sovepose i stedet for en dyne. Den kan de i alt fald ikke pille af

Anmeld

23. november 2012

Palaja

Det problem har vi også haft her. Det hele blev pillet af, også bleen Men jeg gik bare ind og puttede det hele på når hun var faldet i søvn eller gav hende bukser/strømpebukser på - dem kunne hun ikke flå af på samme måde som natdragten.

Anmeld

23. november 2012

millesofie

Problembarnet skriver:

jeg har kun et råd 

natdragt der lukkes på ryggen 

min datter gør det også og har gjort det i ca 1 år (hun bliver 3 d, 10dec) 
jeg opgav og ja hun blev snottet og utilpas et par uger men så gik det over og hun lærte at holde på sin egen varme 

nu hvor hun nærmere sig 3 år er hun selv begyndt at sige - mor jeg fryser- og så kan jeg pænt sige - så må du beholde dit tøj på unge dame- smiler 

men der i starten var der intet at gøre 
det var et par sygedage og så var hendes krop klart til kampen, skøre unge <3 

held og lykke med kampen griner  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.