tilbagevendende mens. lignende smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Jenie

Hej med jer har den seneste uge haft mens smerter on/off. har sovet elendigt da jeg har haft et par timer inden jeg sådan rigtig vågnede hvor jeg kun halv sov pga. smerter. øv hvor må det gerne snart gå over i rigtige veer ! jeg er så klar til at få hende ud , helst igår ! glæder mig super meget. ville som ikke noget konkret med indlægget bar lidt nysgerrig efter om i andre også oplever det nu når vi er så tæt på termin har iøvrigt været ved jdm Idag og lille fis er skønnet til 3100 gram lider af lidt kløe, så skal stikkes i imorgen men håber ikke den viser noget skidt

bar en lille update fra mig der ikke kan vente til at få den lille prinsesse i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Camilla30

Jenie skriver:

Hej med jer har den seneste uge haft mens smerter on/off. har sovet elendigt da jeg har haft et par timer inden jeg sådan rigtig vågnede hvor jeg kun halv sov pga. smerter. øv hvor må det gerne snart gå over i rigtige veer ! jeg er så klar til at få hende ud , helst igår ! glæder mig super meget. ville som ikke noget konkret med indlægget bar lidt nysgerrig efter om i andre også oplever det nu når vi er så tæt på termin har iøvrigt været ved jdm Idag og lille fis er skønnet til 3100 gram lider af lidt kløe, så skal stikkes i imorgen men håber ikke den viser noget skidt

bar en lille update fra mig der ikke kan vente til at få den lille prinsesse i armene

Hepper på at du får bedre nattesøvn og baby i armene inden længe, tror vi alle har det sådan at det snart godt må være nu, det bliver ikke just sjovere og sjovere at være gravid Hilsen Camilla.

Anmeld

23. november 2012

Steinbrenner

Uhh ja den nattesøvn, jeg glæder mig til at sove bare 2 eller 3 timer i træk og så faktisk sove godt!!

Tanken om spændte bryster og en grædene baby er vand i forhold til graviditeten lige nu, og ja det bliver nok ikke nemmere jo tættere vi kommer på termin 

Jeg er også mere end klar til at hun godt må komme meget snart, men ak ja ingen mens smerter endnu, dog fik jeg at vide ved Jdm igår at min livmor gaber, så hun regner ikke med at jeg går hele vejen til termin 

Anmeld

23. november 2012

frk andreasen

Jep dem har jeg haft on an off den sidste uge. Har haft små veer osse og nogle temmelige kraftige nogle. Nu nå hun godt komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.