Amazon.de?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.024 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Awd

Halløj derude

Jeg har lige brug for lidt hjælp og gode/dårlige erfaringer vedrørende amazon.de

Jeg har prøvet at lede efter gamle tråde, men kan ikke helt finde svar, så her kommer det

Er lidt oldnordisk så er lidt "bange" hehe for at turde  bestille derfra hehe

Har fundet en autostol derfra, men er lidt nervøs for om jeg nu forstår helt hvad det er der står på siden?

Er den sikker at bruge?

Nogle derude der har erfaringer med den tyske Amazon.de?

Hvad er Amazon overhovedet? Det er da nye ting ikke?

Kommer der nu noget ekstra told/andet oveni som bliver trukket via kortet? (har hørt noget om at man kan risikere at varen bliver sendt fra et ikke eu land og så kommer der pludselig ekstra told på?) Kan jeg overhovedet finde ud af at bestille derfra og dukker varen op når man bestiller (hehe jeg ved det godt)

Og så noget med et eller andet "amazon kredit kort" der dukker op når man vil bestille, det vil jeg ikke have hehe?

Det blev seriøst rodet og undskylder det, men hjææælp mig

Hilsen Anja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Eliza

Jeg bestilte en autostol for en måneds tid siden. Det var dog fra amazon.co.uk 

Jeg er fuldt ud tilfreds. Super fed britax (rømer) stol 9-36 kg til under 1300kr incl fragt. Fra jeg bestilte til jeg havde stolen gik ca 4 dage. 

Jeg kan ku. Anbefale det 

Anmeld

22. november 2012

2babygirls

Catering-Cakes skriver:

Halløj derude

Jeg har lige brug for lidt hjælp og gode/dårlige erfaringer vedrørende amazon.de

Jeg har prøvet at lede efter gamle tråde, men kan ikke helt finde svar, så her kommer det

Er lidt oldnordisk så er lidt "bange" hehe for at turde  bestille derfra hehe

Har fundet en autostol derfra, men er lidt nervøs for om jeg nu forstår helt hvad det er der står på siden?

Er den sikker at bruge?

Nogle derude der har erfaringer med den tyske Amazon.de?

Hvad er Amazon overhovedet? Det er da nye ting ikke?

Kommer der nu noget ekstra told/andet oveni som bliver trukket via kortet? (har hørt noget om at man kan risikere at varen bliver sendt fra et ikke eu land og så kommer der pludselig ekstra told på?) Kan jeg overhovedet finde ud af at bestille derfra og dukker varen op når man bestiller (hehe jeg ved det godt)

Og så noget med et eller andet "amazon kredit kort" der dukker op når man vil bestille, det vil jeg ikke have hehe?

Det blev seriøst rodet og undskylder det, men hjææælp mig

Hilsen Anja.

Jeg bestiller også mest ved den engelske amazon og vælger den forhandler hvor der ikke kommer fragt og gebyr på.
Den husker dine kort oplysninger så det tror jeg også den tyske side gør.

Men ellers tror jeg ikke du skal frygte noget, ellers så gå på trustpilot.dk og tjek op på siden.

Anmeld

22. november 2012

Awd

Eliza skriver:

Jeg bestilte en autostol for en måneds tid siden. Det var dog fra amazon.co.uk 

Jeg er fuldt ud tilfreds. Super fed britax (rømer) stol 9-36 kg til under 1300kr incl fragt. Fra jeg bestilte til jeg havde stolen gik ca 4 dage. 

Jeg kan ku. Anbefale det 

Okay, 1000 tak for svar

Jeg har bare et eller andet med at jeg er mere tryg ved den engelske side fordi at jeg forstår hvad der står og ikke fatter et klap på den tyske, men den stol vi har fundet er billigere på den tyske, så nu må vi se hvad det ender med.....

Anmeld

22. november 2012

Awd

Baby2påvej skriver:

Jeg bestiller også mest ved den engelske amazon og vælger den forhandler hvor der ikke kommer fragt og gebyr på.
Den husker dine kort oplysninger så det tror jeg også den tyske side gør.

Men ellers tror jeg ikke du skal frygte noget, ellers så gå på trustpilot.dk og tjek op på siden.

Mange tak for svar, super idé med at tjekke op på den, på truspilot, det vil jeg gøre med det samme

Anmeld

22. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Man skal huske på at amazon jo ikke er en butik som sådan.

Det er mange små "butikker". Så det kommer meget an på hvilken butik man bestiller fra. Der er jo også privatpersoner.

Jeg har selv købt en Römer autostol på amazon.de. Og har været ganske tilfreds, men bestilte også direkte fra en Römer distributør. 

Og nej, der kommer ikke told på når du bestiller fra Tyskland, da det er et EU land.

Anmeld

22. november 2012

Eliza

Catering-Cakes skriver:

Okay, 1000 tak for svar

Jeg har bare et eller andet med at jeg er mere tryg ved den engelske side fordi at jeg forstår hvad der står og ikke fatter et klap på den tyske, men den stol vi har fundet er billigere på den tyske, så nu må vi se hvad det ender med.....

Os derfor jeg gik på co.uk  Fatter klaphat af tysk. Hvorfor linker du ik til siden/stolen så kan det ko være der er en dygtig tysk kyndig der kan tyde det med småt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.