Jeres brudehår? (Især til borgerlig vielse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

serinasmor

FrkZier skriver:

hihi jeg har tit prøvet mig frem med en masse forskellige, men det bare aldrig rigtig lykkeds, så det da rart at se hvordan jeg skal gøre det rigtigt

Det havde jeg nemlig også - er virkelig dårlig til sådan noget
og skulle til jobsamtale hvor jeg gerne ville forsøge at "passe ind"- jeg har gået i skole indtil nu nærmest og skoleelev/studerende er ikke lige det jeg har lyst til at ligne når jeg skulle til en samtale der indebærer budgetansvar...
så googlede en howto og regnede med at finde en blog .. i stedet fandt jeg ud af at der ligger guld på youtube nu forsøger jeg engang imellem med en ny for at få det ind i fingrene og det bliver mere normalt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

FrkZier

serinasmor skriver:

Det havde jeg nemlig også - er virkelig dårlig til sådan noget
og skulle til jobsamtale hvor jeg gerne ville forsøge at "passe ind"- jeg har gået i skole indtil nu nærmest og skoleelev/studerende er ikke lige det jeg har lyst til at ligne når jeg skulle til en samtale der indebærer budgetansvar...
så googlede en howto og regnede med at finde en blog .. i stedet fandt jeg ud af at der ligger guld på youtube nu forsøger jeg engang imellem med en ny for at få det ind i fingrene og det bliver mere normalt for mig

jeg har nu altid været rimelig kreativ med mit hår, men det bare fedt at kunne se en video, også fordi så går det meget hurtigere når man gør det 'rigtigt' end når jeg står om fumler med det haha

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

Ihh tak for alle de fine billeder og videoer Nu er der da lidt og gå igang med

I må meget gerne komme med flere forslag

Anmeld

22. november 2012

bubba

Lille diadem. Håret Samlet omme bagved i et rigtig flot virvar af krøller og hårnåle. der var ml 50 og 80 hårnåle i håret :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.