Jeg har købt ny cykel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

Heidi.

Og den er bare rigtig fin..

Men så opdagede jeg en masse ridser i lakken da jeg kom hjem med den. Da jeg prøvede den opdagede jeg det ikke fordi det regnede og den var en smule beskidt.. Men hvis det var jer, ville i så gå over med den og klage over det? Det er dybe ridser, og det er jo mere med rust, osv... Det er en dyr cykel, så jeg syntes ikke rigtig det er ok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Stumpen

Ja, det ville jeg bestemt.. Ikke tale om at jeg ville give x antal kr. for en rdset cykel som jeg risikerer er rustet om et år pga. at forhandler har ridset den... Ellers må han gove et afslag i prisen!!

Anmeld

6. juni 2009

st

Den er da bare for skøn Heidi. Er der også blomster på din?

Jeg ville også gå tilbage med den, og sige det som det er. Det er ikke ok, at du skal give fuld pris for den. Og som du selv skriver, så er den jo mere udsat for rust, skidt og snavs med dybe ridser i. Rust vokser godt i åbne huller, og det vil da være ærgeligt allerede om ½ år.

Snak med dem om et evt afslag, som Anja også skriver, hvis ikke de tilbyder en anden. Det ville være nummer 1.

st

Anmeld

7. juni 2009

Heidi.

Ja der er blomster på   Vi kontskter dem osse i dag hvis de har åben, ellers i morgen.

Anmeld

7. juni 2009

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

http://www.cykelexperten.dk/nobly-cruiser-dame-gear-pi-1668.html?image=0

Her er den.

Ih, hvor er den fin

Håber du får kontakt til forhandleren i dag, jeg ville absolut også kontakte dem pga ridserne

Anmeld

8. juni 2009

Heidi.

I dag har Rasmus været nede ved cykelhandleren,.. Og det var selvfølgelig IKKE okay at der var de ridser.. Så de får en ny en hjem til mig.. derud over havde de osse glemt at montere de lovpligtige reflekser på den.. FLOT...

Men dejligt at de godt kunne se det ikke var ok.

Kh Heidi

Anmeld

8. juni 2009

st

Fedt at de bestiller en ny til dig. Det manglede da også bare. Bliver den helt magen til?

Den er altså bare skøn med de blomster på.

Anmeld

8. juni 2009

Heidi.

Ja ja det bliver helt den samme, og når jeg får den så sætter jeg et ordenligt billde på af den, for den er meget mere lilla end den er på billedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.