Sådan er de vist bare... Tror slet ikke de tænker på at spørge....
Hans far spurgte også i går, hvad Karsten skulle i uge 29, da der skal nyt tag på garagen til den tid.. Karsten viste ikke lige hvordan han skal arbejde.. Så i dag spørger hans far om han har fundet ud af det, det har han, han skal arbejde aften... "jamen så passer det jo perfekt"..... Hvad med at spørge om Karsten overhovedet vil hjælpe??
Jeg har sagt til Karsten at hvis han har barsel, så får han ikke lov at hjælpe, da jeg godt kan huske hvordan det var da han rendte rundt herude i 4 dage for at ligge klinker, da han havde barsel med mathilde...
Faktisk ved jeg heller ikke om det er fedt at han hjælper hvis bebs er 3-4 uger.. Godt nok er stumpen i dp om formiddagen, men vi skal liiige have fundet en hverdag med to børn og der skal også være overskud til hende, når hun kommer hjem..
Normalt er jeg ikke så sippet, men når de ikke kan spørge og bare tager alt for givet, så bliver jeg altså muggen, kan bare desværre ikke sige noget til dem.. Jeg er for langsom og de er hurtige i vendningen..
Altså, hvis jeres lakrids forbrug er lige så højt som mit er, så har jeg jo slet ikke råd til at melde fra
Anmeld