Familiens Hus , Taastrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

MelikkazMoar

Kamulla skriver:

kunne godt have været der da jeg var gravid/lige havde født  

ja os der bruger det er hvertfald glade for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

SukkerDronning

MelikkazMoar skriver:

det er ikke kun for folk med problemer .. over hoved ikke. der kommer rigtig mange forskellige og jeg selv (for et eksemple) har ikke hverdags problemer og ej heller med mor rollen..

hvis det er noget for dig, (hvilken jeg virkelig tror) så skulle du næsten sende en mail derned med en tilmeding til vores julefest på torsdag den 6 december, kl 16.  det er der mulighed for at du kan se dig om og se alle os andre..

Okay, dejligt.. Så tror jeg bestemt, at jeg vil kigge forbi. Jeg kan desværre ikke på Torsdag, er det ellers noget der kræver en tilmelding?

Anmeld

3. december 2012

SukkerDronning

MelikkazMoar skriver:

det er ikke kun for folk med problemer .. over hoved ikke. der kommer rigtig mange forskellige og jeg selv (for et eksemple) har ikke hverdags problemer og ej heller med mor rollen..

hvis det er noget for dig, (hvilken jeg virkelig tror) så skulle du næsten sende en mail derned med en tilmeding til vores julefest på torsdag den 6 december, kl 16.  det er der mulighed for at du kan se dig om og se alle os andre..

Hvor gamle er børnene og mødrene sådan ca.?

Anmeld

4. december 2012

MelikkazMoar

SukkerDronning skriver:

Hvor gamle er børnene og mødrene sådan ca.?

Alle mødre en under 27 år .. og børnenen er mellem nyfødte og 1½ år.. deromkring

hvor gammel er dit barn ?

Anmeld

4. december 2012

MelikkazMoar

SukkerDronning skriver:

Okay, dejligt.. Så tror jeg bestemt, at jeg vil kigge forbi. Jeg kan desværre ikke på Torsdag, er det ellers noget der kræver en tilmelding?

Nej, alt andet kræver ikke tilmelding ;D

Torsdag er det fra kl 16 til 19 og der spiser vi aftensmad sammen.. og det koster ikke noget

Anmeld

4. december 2012

SukkerDronning

MelikkazMoar skriver:

Nej, alt andet kræver ikke tilmelding ;D

Torsdag er det fra kl 16 til 19 og der spiser vi aftensmad sammen.. og det koster ikke noget

Okay er det kun om Torsdagen?

Kaya har nemlig mormor-dag om Torsdagen. Hun er lige fyldt 2 år, så hun vil åbenbart være den ældste.. Jeg kunne nu alligevel sagtens have lyst til at kigge forbi en dag. Gratis mad er jo også altid skønt!

Anmeld

5. december 2012

MelikkazMoar

SukkerDronning skriver:

Okay er det kun om Torsdagen?

Kaya har nemlig mormor-dag om Torsdagen. Hun er lige fyldt 2 år, så hun vil åbenbart være den ældste.. Jeg kunne nu alligevel sagtens have lyst til at kigge forbi en dag. Gratis mad er jo også altid skønt!

ja det er nemlig rigtig skønt.. og de 3 timer går altid så hurtigt..
den eneste dag hvor der er eftermiddag/aften er om torsdagen.. ellers er der legestue om mandagen men det er jo hovedsageligt de nyfødte og så mødre på barsel der er der der

men som Sagt er du altid velkommen

Anmeld

10. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ville lige informere om at der også er et Familiens hus i Esbjerg

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=16389

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.