jeg laver lige en test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Loggidut

altså jeg ved sgu ikke om jeg syntes det er så fed en funktion....tror nærmest det laver kage i indlægene....men man kan....
jeg var inde og kigge på mm, der syntes jeg nemlig det virkede enormt rodet....
og man skulle hele tiden scrolle forbi alle de billeder...
men er det lige et billede man vil vise frem er det jo meget smart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Mikkelmusen

Det tænkte jeg også først loggi. Men som du siger så er det rart hvis man bare lige skal vise noget.:))

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

ja hvis man kan holde den der....men ellers er det da nitte at man fylder indlægene med alt muligt...lol...well, en fed finesse, når man ved den er der...det kan vi godt blive enige om dig og mig!

Anmeld

14. marts 2008

Bamseboet :D

Jeg synes det liver op i indlæggene når der er billeder... man kan jo bare lave billederne mindre, så de ikke fylder så meget ;)

Jeg syns det er super med billeder ...
Hva syns i fx. om den "smarte kaktusse-jakkesæts" mand jeg indsatte LOL:D

Anmeld

14. marts 2008

Mikkelmusen

Bamseboet: Borat er top $ :D

Hvordan gør man så billederne mindre da?

Anmeld

14. marts 2008

Bamseboet :D

det er en længere historie... noget med at downloade billedet (hvis man ikke har det liggende på sin puter) og så lave det mindre i et billede program, og derefter uploade det igen til nettet fx på www.tinypic.com og så gøre som før med at tage adressen igen og indsætte det

gav det mening (?)

Anmeld

14. marts 2008

Marco2

Loggidut skriver:

altså jeg ved sgu ikke om jeg syntes det er så fed en funktion....tror nærmest det laver kage i indlægene....men man kan....

Ja, synes også det bliver noget forfærdeligt rod med de billeder, som der er inde på indlæggene inde på mm. Bliver røvutålmodig når jeg skal scrolle igennem så meget for at komme til indlægget. Det er lidt det samme her, hvis folk citerer citerer citerer, så er det sgu svært at finde rundt i hvad der bliver skrevet.
Så jeg er glad for at de billeder man lægger på ikke bliver der hver gang man skriver et indlæg, men kan smide et på i ny og næ, når man har noget specielt at vise frem. Men der har vi jo også IG, som nok er bedre til det. Men det er jo bare min mening.

AG - med hot cacao og bolle... yummi

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Loggidut skriver:

Ja, synes også det bliver noget forfærdeligt rod med de billeder, som der er inde på indlæggene inde på mm. Bliver røvutålmodig når jeg skal scrolle igennem så meget for at komme til indlægget. Det er lidt det samme her, hvis folk citerer citerer citerer, så er det sgu svært at finde rundt i hvad der bliver skrevet.
Så jeg er glad for at de billeder man lægger på ikke bliver der hver gang man skriver et indlæg, men kan smide et på i ny og næ, når man har noget specielt at vise frem. Men der har vi jo også IG, som nok er bedre til det. Men det er jo bare min mening.

hvad mener du med citat?

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

Marco2 skriver:

Loggidut skriver:

hvad mener du med citat?

aj det gas....bare fordi jeg kan....lol

knus fra sloggi, nu med den fedeste gas-humor

Anmeld

14. marts 2008

Tynen

LOGGI!!

Hvordan dælen gør du det tricks?!

Jeg vil ossss´!!

Trine - Stået af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.