36+0 - det sidste kapitel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Miss BananaHammock

Så nåede jeg 36+0. Nu er der kun 4 uger til termin.

Eller kun og kun - synes det er længe til jeg skal se vores lille trold, men samtidig også alt for snart jeg skal af med min dejlige mave. Nyder den virkelig! Ved ikke om den vokser vildt meget mere - det er svært at se når man jo ser den hver dag. Bliver sjovt når jeg efter sidste billed kan lave en udviklingsserie - men indtil videre må I tilbage og kigge i mit mave album

Status:

Vægten: mellem 15 og 20 kg. Og tror ikke jeg når op over de 20, så jeg er ok tilfreds. Heldigvis sidder de mest på mave og lår - så har ikke fået dobbelthage og elefantfødder. (Endnu ihvertfald)

Junior: Sparker, hikker og maser som han plejer. Synes faktisk det er blevet en smule mere, og mærker ham mange gange dagligt. Kan ikke altid gennemskue om det er spark, slag eller skub - da jeg ihvertfald ikke får de helt hårde og smerte fulde spark. JM sagde for 10 dage siden at han nok lå med hovedet oppe - men jeg er i tvivl om han stadig gør det. Synes ikke det mærkes anderledes, altså som om han er begyndt at sparke foroven - men kan som sagt ikke altid skelne de forskellige bevægelser fra hinanden. Nu må vi se hvad JM siger på mandag. Jeg får endnu ikke de meget meget tydelige bevægelser på ydersiden af maven. Måske fordi at fusserne er gemt ned i bæknet

Fødsel og forberedelser: Er jeg klar? Nej det er jeg ikke. Men nok mest fordi jeg stadig ikke ved om jeg skal føde alm. eller have kejsersnit. Tror der kommer mere ro på efter JM besøg mandag. Hvis han har vendt sig selv og ligger rigtigt eller at de formår at vende ham, ja så kan der jo gå op til 5 uger før vi får ham ud og så når vi at blive færdig med hans værelse, jeg når at få overstået min eksamen og jeg når at slappe lidt af og nyde stilheden lidt endnu. Vender han forkert og de ikke kan få ham vendt, ja så kan jeg få kejsersnit om 2 - 3 uger også får vi travlt. Men det er svært at gøre sig mentalt klar til når man stadig ikke ved noget konkret.

Men en dag af gangen - nu vil jeg ud at gå med vokse. (bonus billed er taget af manden i går da jeg var gået kold på sofaen )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

_-Kathrine-_

Hvor er du bare fin...!
Er spændt på at høre en update på jm besøg på mandag...!
Og sikke I hygger dig og vuffi

Anmeld

22. november 2012

nielsen80

Dejligt opdatering, du er meget smuk! Og din hund meget sød

Hvordan har du det med ks nu søde?

Anmeld

22. november 2012

Camillos

Miss BananaHammock skriver:

Eller kun og kun - synes det er længe til jeg skal se vores lille trold, men samtidig også alt for snart jeg skal af med min dejlige mave. Nyder den virkelig! Ved ikke om den vokser vildt meget mere - det er svært at se når man jo ser den hver dag. Bliver sjovt når jeg efter sidste billed kan lave en udviklingsserie - men indtil videre må I tilbage og kigge i mit mave album

Status:

Vægten: mellem 15 og 20 kg. Og tror ikke jeg når op over de 20, så jeg er ok tilfreds. Heldigvis sidder de mest på mave og lår - så har ikke fået dobbelthage og elefantfødder. (Endnu ihvertfald)

Junior: Sparker, hikker og maser som han plejer. Synes faktisk det er blevet en smule mere, og mærker ham mange gange dagligt. Kan ikke altid gennemskue om det er spark, slag eller skub - da jeg ihvertfald ikke får de helt hårde og smerte fulde spark. JM sagde for 10 dage siden at han nok lå med hovedet oppe - men jeg er i tvivl om han stadig gør det. Synes ikke det mærkes anderledes, altså som om han er begyndt at sparke foroven - men kan som sagt ikke altid skelne de forskellige bevægelser fra hinanden. Nu må vi se hvad JM siger på mandag. Jeg får endnu ikke de meget meget tydelige bevægelser på ydersiden af maven. Måske fordi at fusserne er gemt ned i bæknet

Fødsel og forberedelser: Er jeg klar? Nej det er jeg ikke. Men nok mest fordi jeg stadig ikke ved om jeg skal føde alm. eller have kejsersnit. Tror der kommer mere ro på efter JM besøg mandag. Hvis han har vendt sig selv og ligger rigtigt eller at de formår at vende ham, ja så kan der jo gå op til 5 uger før vi får ham ud og så når vi at blive færdig med hans værelse, jeg når at få overstået min eksamen og jeg når at slappe lidt af og nyde stilheden lidt endnu. Vender han forkert og de ikke kan få ham vendt, ja så kan jeg få kejsersnit om 2 - 3 uger også får vi travlt. Men det er svært at gøre sig mentalt klar til når man stadig ikke ved noget konkret.

Men en dag af gangen - nu vil jeg ud at gå med vokse. (bonus billed er taget af manden i går da jeg var gået kold på sofaen )

du er da godt nok allerede nået langt fin fin mave<3 

Anmeld

22. november 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er du bare fin...!
Er spændt på at høre en update på jm besøg på mandag...!
Og sikke I hygger dig og vuffi

Tak søde. Ja må hellere komme med Update mandag :0)

Vi ELSKER at putte - mig og Elvis. Han elsker også at ligge med hovedet på mavsen :0)

Anmeld

22. november 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Dejligt opdatering, du er meget smuk! Og din hund meget sød

Hvordan har du det med ks nu søde?

Jeg har ikke rigtig forenet mig med Ks endnu. Tror først det er muligt hvis det bliver aktuelt. Men er nået der til hvor det ikke skræmmer mig :0) er mere nervøs for vendingsforsøget lige pt. :0)

Anmeld

22. november 2012

Miss BananaHammock

Camillos skriver:

du er da godt nok allerede nået langt fin fin mave<3 

Tak søde. Ja ligepludselig er det jul og vi er forældre :0)

Anmeld

22. november 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Status:

Den er så fantatisk flot den mave (kan godt forstå du nyder den) - glæder mig vildt til jeg skal være med gravid mave igen

Anmeld

22. november 2012

VNB

kan godt forstå du ikke vil af med maven - for den er godt nok bare mega fin!!!  

og hvor er det bare et SKØNT billede af dig der er gået kold med vuffer på sofaen 

Anmeld

22. november 2012

Putomanen

Sikke en dejlig opdatering!

Det lyder til, at det hele går godt, og jeg håber at han vender sig rundt.

Du ser meget lykkelig gravid ud, og det ser super hyggeligt ud på sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.