Var til MD i tirsdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Karina84

Hej piger

En lille update her fra det jydske

Vi var til MD i tirsdag og det gik rigtig godt. Baby opførte sig eksemplarisk, så scannings-jdm. kunne rigtig fint se det hun skulle og alt så rigtig fint ud  

Det var dog lige indtil vi skulle kigge lidt længere ned, vi ville jo gerne vide om der gemte sig en lille tap eller ej. Baby var ikke meget for at vi herlighederne frem, meeeen vi mente nu alle 4 (der var også en sygeplejeske), at det er en lille PIGE der møffer rundt derinde  

De ville jo ikke garantere noget (vil de sjældent når det er en pige), men de virkede ret sikre

Vi var overbeviste om at det var en lillebror, så vi var nærmest i shock over at vi rent faktisk skal ha en lillesøster, en pige, en prinsesse, vi får en af hver!!

Storebror på 21mdr. elsker at ae, mysse og kramme min mave og siger baby når han gør det og mor her smelter naturligvis

En mave som efterhånden er ret stor, og det kan mærkes nu at jeg er gravid og bærer rundt på en guldklump. Meeeen jeg nyder det  og glæder mig bare helt vildt til at møde vores lille pige

Det var vist det for nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

FF

tillykke 

Ahhh hvor sød det som storebror gør ahh :')  

skal selv scannest om en time uhh jeg glæder mig  

Mmen stort tillykke  

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Stort tillykke, hvor er l heldige at få en af hver så må vi håbe det også er en pige når hun kommer ud

Og hvor er storebror bare sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.