Igangsættelse... fredag kl 9.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2012

MKuhr

Jep, det er planen.. havde håbet jeg gik i fødsel inden... Så heldig har jeg ikke været endnu... Men jordemoder snakker om de der piller i ved nok der modner.. hvor længe gik der fra i blev sat igang til i havde født? Og hvor mange piller skulle der til? Osv... Er spændt på fredag, men er det sådan fat man skal ligge et stykke tid, i så fald hvor længe efter at den er lagt op, til man må rejse sig igen? Hvordan forløber sådan noget tænker jeg? Tog i hjem og kom tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

MKuhr

ingen der vil dele deres erfaring?

Anmeld

22. november 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

jeg fik én pille lagt op Torsdag eftermiddag 41+6 2/6-11 skulle ligge og have CTG en halv time efter den var lagt op, fik veer kl 1 om natten, 16.28 var min søn født dagen efter 42+0

Tilføjelse: tog hjem efter CTG Skanningen var gået igennem OK

Anmeld

22. november 2012

L&V

MKuhr skriver:

Jep, det er planen.. havde håbet jeg gik i fødsel inden... Så heldig har jeg ikke været endnu... Men jordemoder snakker om de der piller i ved nok der modner.. hvor længe gik der fra i blev sat igang til i havde født? Og hvor mange piller skulle der til? Osv... Er spændt på fredag, men er det sådan fat man skal ligge et stykke tid, i så fald hvor længe efter at den er lagt op, til man må rejse sig igen? Hvordan forløber sådan noget tænker jeg? Tog i hjem og kom tilbage?

Det tog fra d 22 til d 24 med optrapning af stikpiller hver gang har ikke styr på hvor mange jeg fik.. Var hjemme efter hver gang

Anmeld

23. november 2012

Camillos

MKuhr skriver:

held og lykke om 45 min

Anmeld

23. november 2012

Nessie

Nu skulle du jo gerne have fået de første piller, så håber at det går hurtigt for dig

Jeg blev sat i gang på terminsdagen kl. 19, og skulle ligge på Jm stuen en times tid med de der bånd på maven.

Pillerne havde ingen effekt, og fik lagt nye næste formiddag. Fik veer ved 14 tiden, men fik KS kl 17, da han ikke havde det godt under veer.
Så ved ikke hvo lang tid det ville have taget, men går da ud fra at han ville være født senest dagen efter

Held og lykke og god fornøjelse til dig

Anmeld

24. november 2012

MKuhr

tak piger.. men er sendt hjem på 2. dagen efter tre piller og stadig en lille cm livmoderhals... er så fustreret.. håber snart der kommer gang i det....

Anmeld

24. november 2012

Skouboe

I mit tilfælde tog det over 4 døgn.

Anmeld

24. november 2012

MKuhr

Skouboe skriver:

I mit tilfælde tog det over 4 døgn.

hvordan forløb din igangsættelse?

Anmeld

24. november 2012

Stjernholm87

hvordan er det gået???

Jeg blev sat i gang med modningspiller over 3 dage og på 3 dagen om aftenen tog de vandet.. fik vedrop nogle timer efter... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.