hvis man står i et dialemma?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

God aften. Jeg vil lige lave et indlæg før jeg smuttede helt.

Min kærestes morfar skal begraves på fredag. Vi bor på fyn, og begravelsen finder sted i jylland. Vi har ca 120km derop. Men, vi har INGEN måder at komme derop på. Mine forældre arbejder og bruger begge biler, og andre i familien ligeså det samme! hans forældre vil ikke hente os, en dag før eller på selve dagen. Vi tænke at leje en bil! men hooooold kæft hvor er det dyrt !!!!!! 300,- pr døgn plus depositum og km. Vi har spurgt om hans familie ikke kunne give lidt til turen, men har afslået...! Jeg er lost og kan ikke overskue alle de penge, og kan slet ikke overskue rejsen med toget - da vi kommer til at blive SÅ afhænige af hans forældre som alligevel ikke formår at bruge tid på os. Så vi kommer til at sidde selv mens de bare fløjter rundt. Deres melding er, har vi ingen løsning, er det bare ærgeligt!  hvad havde i gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

God aften. Jeg vil lige lave et indlæg før jeg smuttede helt.

Min kærestes morfar skal begraves på fredag. Vi bor på fyn, og begravelsen finder sted i jylland. Vi har ca 120km derop. Men, vi har INGEN måder at komme derop på. Mine forældre arbejder og bruger begge biler, og andre i familien ligeså det samme! hans forældre vil ikke hente os, en dag før eller på selve dagen. Vi tænke at leje en bil! men hooooold kæft hvor er det dyrt !!!!!! 300,- pr døgn plus depositum og km. Vi har spurgt om hans familie ikke kunne give lidt til turen, men har afslået...! Jeg er lost og kan ikke overskue alle de penge, og kan slet ikke overskue rejsen med toget - da vi kommer til at blive SÅ afhænige af hans forældre som alligevel ikke formår at bruge tid på os. Så vi kommer til at sidde selv mens de bare fløjter rundt. Deres melding er, har vi ingen løsning, er det bare ærgeligt!  hvad havde i gjort ?

Jeg havde brugt de penge som skulle bruges på det igennem offentlig transport eller lejet en bil.

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg havde brugt de penge som skulle bruges på det igennem offentlig transport eller lejet en bil.

så du havde slet ikke tøvet omkring de to muligheder?

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Pylle3 skriver:

Andre kan jo ikke gøre for at I bor langt væk, og det er vel af respekt for den afdøde at man møder op?

Anmeld

21. november 2012

Sildefisk

Nessie skriver:

Andre kan jo ikke gøre for at I bor langt væk, og det er vel af respekt for den afdøde at man møder op?

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

det rigtigt nok. Men vi gjorde et forsøg.

Anmeld

21. november 2012

baby012

Hvad med offentlig transport ? Det er ikke så dyrt  

Anmeld

21. november 2012

serinasmor

jeg havde taget toget ... men jeg kører så heller ALDRIG bil ..

havde jeg køreerfaring ville jeg have lejet en bil ..

så havde jeg FUNDET/taget mig råd til det...

Anmeld

21. november 2012

LR85

Tag dog det offentlige 

Anmeld

21. november 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvad har i gjort når i ellers skulle nogen steder?

Jeg havde uden tvivl taget tog/bus! Som en anden skriver så er det i respekt og kærlighed til den afdøde at man deltager i begravelsen.

Håber i kommer afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.