Igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Igangsættelse - hvornår blev du sat igang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

731 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg forholder mig anonym, da jeg ikke føler for at folk ved hvem jeg er..

Jeg skal muligvis sættes igang og som jeg har det lige pt så jeg gerne det blev 36+ til 37+ men ved også at lægerne ikke er for at sætte i gang før 38+ medmindre noget er galt med baby.. Der er intet galt med baby hos mig, tilgengæld har hele min krop sagt stop og den kan rent faktisk ikke mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

twinny

Jeg blev sat igen 37+4 pga Tvillinger. Dog skulle de først være 38+0. Men de lå på mine urinveje så kunne ikke tisse ordentligt. Så gik lov tre dage før.

Anmeld

21. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg skal muligvis sættes igang og som jeg har det lige pt så jeg gerne det blev 36+ til 37+ men ved også at lægerne ikke er for at sætte i gang før 38+ medmindre noget er galt med baby.. Der er intet galt med baby hos mig, tilgengæld har hele min krop sagt stop og den kan rent faktisk ikke mere..

Jeg blev sat igang på termin.. Jeg havde kraftig bækkenløsnin og en hofte der var gået afled grundet en bilulykke i min graviditet.. Er nu glad for jeg ventede så min baby var mest mulig klar..

Anmeld

21. november 2012

LouiseRH

Anonym skriver:

hvis ikke du fejler noget - er der en grund til at lægerne siger 38+

Jeg blev sat igang 36+1, pga. baby ikke fik næring nok. Havde de kunne vente med at sætte mig i gang, så havde de gjort det.. Og det havde jeg også helst set selv

Isabella havde ingen sutterefleks da hun kom ud og igennem hendes snart 8 mdr gamle liv, har hun været de 4 uger bagud, i forhold til hendes udvikling.

Jeg forstår godt at en graviditet kan være hård og kroppen kan være udmattet - men jeg tror nu at lægerne ved hvad de gør

Anmeld

21. november 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Har ikke stemt, da mit svar ikke er en mulighed, jeg blev sat igang 41+4, havde været indlagt rigtig meget de sidste 4 uger af min graviditet pga mange symptomer på ssf, men de vil ikke sætte igang hvis der ikke er fare for mor eller barn.. 

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Jeg har stemt blankt.
Jeg blev sat i gang 40+0, pga. sukkersyge. Havde mange andre gener, men var kun pga. af sukkersygen at jeg ikke måtte gå over tid

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Altså både min egen læge og min JM mener jeg bør sættes igang før 38+ og gerne før..

Jeg har så slem bækkenløsning at jeg er på krykker osv.. Og så trykker baby på mine lunger, nyre og lever..

Oveni er lægerne bange for at mit bækken skrider og min ryg tager mere skade end den allerede har.. Vi er bl.a blevet bedt om ikke at få flere børn grundet min krop ikke kan klare det..

Har født naturligt før og det var før 38+ hvor vi fik en stor baby, så størrelse og vægt er de ikke bange for hos denne baby 

Anmeld

22. november 2012

Steinbrenner

Jeg blev sat igang i uge 37+ pga for tidlig vandafgang uden veer og min dreng har aldrig været bagud i udvikling, og hans sutterefleks fejlede intet, men de siger jo også at barnet er fuldbåren fra uge 37+

Anmeld

22. november 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg blev sat i gang 39+4 pga graviditetsbetinget sukkersyge, så måtte ikke gå over termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.