Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

Amelia<3

Hej..

Jeg har et spørgesmål, jeg er lidt i tvivl hvordan plukveer føltes?
Jeg er i uge 39+4 og jeg har meget menustrationssmerter og det gøre ondt under maven...

Er der nogen der er søde og forklar hvordan plukveer føltes, jeg har læst lidt om det men syntes ikke at det hjælper mig så meget.

På forhånd tak

Arnela

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Tynen

Mine føles som om at underlivet går i "krampe" uden at det gør ondt.
Den spænder helt vild og bliver kuglerund i et par minutter..

Har dog læst at man mærker dem forskelligt, så skal ikke kunne sige om det er det du har

Anmeld

6. juni 2009

Pia

Det lyder som plukveer..
Men kommer de regelmæssig med ex antal minutter imellem, ja så kan det jo også være veer..

Pia-

Anmeld

6. juni 2009

vanessa

Jeg har også plukveer...for  mig mærkes det som  om at det hele stammes op og bebse kravler op af maven og ligger der som en boldt midt på maven...men ikke noget der gøre ondt.

vanessa
uge 36+4                  

Anmeld

7. juni 2009

Amelia<3

Pia skriver:

Det lyder som plukveer..
Men kommer de regelmæssig med ex antal minutter imellem, ja så kan det jo også være veer..

Pia-

Det kommer ikke regelmæssigt, det kommer mest om aftenen, men jeg har meno smerter hele dagen.... Håber at hun kommer snart ud

Anmeld

7. juni 2009

Mum33

Min mave blev bare hård som sten. Sjov fornemmelse. I 9. mdr kunne de godt begynde at gøre lidt ondt

Anmeld

7. juni 2009

ingolf

Jeg troede ikke, at jeg fik plukveer, for jeg kan slet ikke mærke dem! Sidst jeg var ved jordmoder, fik jeg så (åbenbart) en, da jeg lagde mig op på briksen, sagde jordmoderen i hvert fald? Mine mavemuskler fortsatte med at være spændte efter, at jeg havde lagt mig, men jeg kunne ikke mærke det...
Siden har jeg bemærket, at jeg får dem om natten, når jeg vender mig og derved spænder mavemusklerne, så er de fortsat spændt/hårde et øjeblik... Kan stadig ikke mærke dem om dagen...
Er pt. 39+3

Anmeld

7. juni 2009

Nanna1985

Din mave bliver STEN hård, nogen mærker intet til dem og andre mærker dem tydeligt.. Jeg er anden gangs gravid og jeg har mange plukveer.. Mærker dem tydeligt og de kna godt gøre ondt...

Nogen mærker intet til det mens andre gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.