Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er vel ik forkert hvis du er singel jeg mødte min mand på on.dk for 4 år siden... ved ik om den eksistere længere... men min erfaring er at der er mange idioter der ude og få oprigtig gode men de gode er værd at lede efter
Anonym skriver: er det forkert at benytte sig af dateing sider ?i så fald har i så nogen GODE sider hvor det er oprigtig , søde og rare kvinder og mænd?
er det forkert at benytte sig af dateing sider ?i så fald har i så nogen GODE sider hvor det er oprigtig , søde og rare kvinder og mænd?
HVis det er forkert så er mit og min kærestes forhold forkert.. Vi mødte hinanden på en datingside for 4 år siden
Masig skriver: HVis det er forkert så er mit og min kærestes forhold forkert.. Vi mødte hinanden på en datingside for 4 år siden
Anonym skriver: hvilken side brugte du ? ..
hvilken side brugte du ? ..
Det kan jeg godt nok ikke huske... Netdating.dk måske? den var i hvert fald gratis...
Masig skriver: Det kan jeg godt nok ikke huske... Netdating.dk måske? den var i hvert fald gratis...
så er jeg vist også forkert på den mødte min kæreste for lidt over 4år siden på ofir - som vist hedder forum nu..... eller begge dele...
men ja der er mange idioiter sådan nogle steder men ja sådan er det jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128