Meget personlig tråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er løbet ind i et mindre problem, som påvirker mig meget.

Når jeg sexer med kæresten, og jeg får en orgasme, så får jeg stærke mens agtige smerter, somme tider også lidt kvalme, det aftager stille og rolig, og vare max en time?

jeg har det også på den måde, selvom han ikke er oppe i mig, og slet ikke har været, men at vi bare ligger og hygger 

Andre der kender til det? og hvorfor dælen er det sådan 

Det er sket de sidste 5 gange, ca 3 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når jeg sexer med kæresten, og jeg får en orgasme, så får jeg stærke mens agtige smerter, somme tider også lidt kvalme, det aftager stille og rolig, og vare max en time?

jeg har det også på den måde, selvom han ikke er oppe i mig, og slet ikke har været, men at vi bare ligger og hygger 

Beklager selvfølgelig at i ikke kan svare Anonymt 

Anmeld

21. november 2012

Lady Marion <3

Jeg tror jeg ville spørge lægen , det lyder ikke helt normalt

Anmeld

21. november 2012

MaleneG

Anonym skriver:

Nu skriver du intet om du er gravid..

Men i såfald at du er det, så er det helt normalt at få mens lignende smerter, fordi livmoderen trækker sig sammen, og som følge af "smerter" kan nogle få kvalme. 

Anmeld

21. november 2012

Mink

Anonym skriver:

i de første par uger af min graviditet fik jeg også mens agtige smerter når jeg var sammen med manden.. men det gået over nu .. men du skriver ikke rigtig noget om du er gravid eller ikke om ikke andet ville jeg nok kontakte lægen  

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Nu skriver du intet om du er gravid..

Men i såfald at du er det, så er det helt normalt at få mens lignende smerter, fordi livmoderen trækker sig sammen, og som følge af "smerter" kan nogle få kvalme. 

Jamen tænk det var da egentlig lidt positivt når det nu skal være . Har test dag i morgen  - jeg troede SLET ikke det kunne ha noget med det at gøre 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

i de første par uger af min graviditet fik jeg også mens agtige smerter når jeg var sammen med manden.. men det gået over nu .. men du skriver ikke rigtig noget om du er gravid eller ikke om ikke andet ville jeg nok kontakte lægen  

Jamen tænk det var da egentlig lidt positivt når det nu skal være . Har test dag i morgen  - jeg troede SLET ikke det kunne ha noget med det at gøre 

Anmeld

21. november 2012

Mink

Anonym skriver:

Jo jeg lavede i hvert fald selv et opslag i sin tid om at jeg virkelig fik ondt ved samleje/orgasme og der skrev de andre baby.brugere at det var normalt, for nogen gik det over senere i graviditeten og for andre gjorde det ikke .. :/ for mig er det gået nogenlunde over, nu er det lidt som at vinde i lotto haha nogle gange er det godt andre gang ikke... iggg krydser finger for i morgen 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Jo jeg lavede i hvert fald selv et opslag i sin tid om at jeg virkelig fik ondt ved samleje/orgasme og der skrev de andre baby.brugere at det var normalt, for nogen gik det over senere i graviditeten og for andre gjorde det ikke .. :/ for mig er det gået nogenlunde over, nu er det lidt som at vinde i lotto haha nogle gange er det godt andre gang ikke... iggg krydser finger for i morgen 

Hahaha - hvor fedt. nej jeg håber virkelig det er forderhen er gravid 

Anmeld

22. november 2012

Papillon

Jeg har det tit smerter eller ømhed omkring underlivet efter sex. Har fået at vide, at det er spændinger i "mørbraden" Det er absolut ufarligt - bare ubehageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.